Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všechno je fajn a ty?

21. 11. 2000
5
0
3245
Autor
Skleboun

Malé cvičení ve francoužštině, posléze přeloženo do češtiny :)

Un normal jour comme tous les autres. On regardait le soleil qui allait se coucher, tu te souviens? Et premières étoiles...Cettes petites et malgré grandes. Je suis débute et je vois que tout va bien et toi? *** Normální den jako všechny ostatní. Pozorovali jsme zapadající slunce, vzpomínáš? A první hvězdy...Tak malé a přece velké. Teď tu stojím a vidím, že všechno je a fajn a ty?
Gillderan
08. 03. 2001
Dát tip
Je to hezkýýý !!! :)) krátký, ale hezký...a už konečně dospělý :)

Menahen
20. 01. 2001
Dát tip
Je to moc pěkný, jehezčí je to spojení je vois...et toi? to je vážně moc fajn! jen tak dál!

suvicka
16. 12. 2000
Dát tip
:c)*

Anonym
08. 12. 2000
Dát tip
Fajn, hihi

Anonym
23. 11. 2000
Dát tip
Cory: tenhle jazyk neovladam ... a uprimne ho ani nejak nemiluju ... nevim proc,, pusobi na mne tak nejak radobyvznesene ... a jinak k basnicce v cestine to bude asi neco jineho :)

šroubek
23. 11. 2000
Dát tip
líbí se mi to, nejprve francouzsky a pak kontrola mého překladu, abych zjistila, že už skoro nic neumím TIP

myrinda
22. 11. 2000
Dát tip
tou francoouzstinou si me dostasla - mam ten jazyk rada, i kdyz ho uz moc neomlouvam a ceska verze taky parada pripada mi to jako jemny tahy stetcem... a mas dalsi tip, abys vedele :-)

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
Hmm čisté a lehké, příjemně se to čte ... u tebe je to výrazně dobré

obcas se prekladem neztrati kouzlo...jak je videt :)

Skleboun
21. 11. 2000
Dát tip
Simon: ja bych to normalne ani neprelozila, ale pro vas musim...nebo spis chci :)

alina
21. 11. 2000
Dát tip
Moc milé! :O))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru