Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

L.P.1723

03. 03. 2005
0
0
1062
Autor
Jan_Smely

L.P. 1723 jsem v jednom zájezdním hostinci spatřil tu nejkrásnější bytost něžného pohlaví, která kdy spatřila světlo světa. Přišla po schodech z balkónku a sedla si u stolu nedaleko mě. Dojedl jsem zbytky vařeného zelí a odebral se na lože.


Jan_Smely
06. 03. 2005
Dát tip
Náboj tomu podle mě nechybí. Provedení je strohé, dá se tomu vytýkat xy, ale náboj je to poslední, o čem se dá říct, že tomu chybí, podle mého... Co ty na to? Mě to datum hlavou nevrtá, jen se mi líbí... :)

Kandelabr
04. 03. 2005
Dát tip
teda ne že bych neměl rád krátké povídky, ale zdá se mi, že tady jsi nějak něco vynechal. chybí tomu náboj. pokud je to o zmařené šanci, měl bys to rozvést, aspoň jednou větou...takhle je to takový kameňák (ovšem netroškovský)

_Psyché_
04. 03. 2005
Dát tip
1723 ten datum mi vtrá hlavou

Jan_Smely
03. 03. 2005
Dát tip
Ale prosimtě, samozřejmě že netlačilo. Prosím hlubší kritiku, prosím! To že to má tři řádky neznamená, že to je něco, nad čim se nedá zamyslet a potažmo polemizovat, ne??? Díky všem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru