Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejednobitovky
23. 11. 2000
3
0
8888
Autor
Danny
ZÁKLADNĺ STRUKTURA RÁDOBY-SYSTÉMU
JEDNOBITOVEK
Lidský mozek je VELICE složitá struktura. Pokud bychom přecenili význam
slova "počítač" (nebo podcenili mozek), mohli bychom mozek k počítači
přirovnat. Přes veškeré úsilí psychologů i kybernetiků se dosud nepodařilo
zjistit strukturu lidského operačního systému a lidského procesoru. Je to asi
jako by se středověcí lidé snažili pochopit dnešní počítač. Je tu ale výjimka
týkající se jedné části lidské společnosti, určité skupiny žen a dívek, které
jsem si pracovně nazval "jednobitovky". Jsou to ty, kterým zcela k životu stačí
sedět, usmívat se, říkat při různých příležitostech buďto "ano" nebo "ne"
(případně věty, jejichž sémantický význam je stejný - 1 nebo 0). Je to tak
proto, že výstup z jejich rádoby-skoro-ještě-procesoru používají pouze
jednobitově. Ne že by toho více neuměly, ale prostě to z principu NEMUSĺ
projevovat, takže proč by něco dělaly, že? Tomu, že zatím ještě nebyly
odhaleny, vděčí jednak dobré multimediální prezentaci (vzhled apod.), ale na
to už žádný trochu inteligentnější uživatel nenaletí, a jednak tzv. homo sapiens
emulátoru, který, někdy lépe, jindy hůře, dokáže emulovat výstup (nikoli
vevnitř operace) standardního OS homo sapiens. Místo skutečné emulace jde
jen o jakési mimikri. Přistupme nyní k popisu systému (nejde vlastně ani tak o
operační SYSTÉM, jako spíš o operační CHAOS):
Popis schématu: jednobitovčin systém používá jen JEDEN JEDINÝ
spustitelný program v mozkovém kódu (a to vlastní operační chaos, který je
uložen v ROMce). Nic jiného spustit sama neumí. (Proto myslí jen z jednoho
pohledu a nikdy svou logiku tvrdohlavě nezmění.) Všechny ostatní soubory, se
kterými operuje, jsou jen a jen data (většinou text). Ten se tedy dokáže
zpaměti naučit a pak ho odříkat (toto odříkávání ale není řízeno procesorem
[je jím pouze nastartováno jednobitovým výstupem], probíhá přímo přes
DMA chaosič) (DMA=Direct Memory Access = přímý přístup do paměti,
vyjímečně stejná zkratka jako u normálního PC, chaosič je opak řadiče).
Proto když se jednobitovky zeptáme na smysl toho, co povídá (zkoušení ve
škole), neumí odpovědět.
Nyní probereme jednotlivé registry procesoru: FLAG (příznak neboli vlajka)
pouze 1 bit
1-používán ostatní normální mozek
0-nepoužíván
Implicitně nastaveno na 0, ale kdyby jednobitovka chtěla, mohla by destrukcí
(místo instrukcí jsou tu destrukce) STB (to znamená SeT Brain, né STátní
Bezpečnost, to je pouze shoda okolností...) přikázat používání mozku a pak
myslet normálně, ale vona NECHCE.
DP - Destruction Pointer - ukazuje na destrukci operačního chaosu, kterou
naše milá jednobitová holčička právě provádí. Kdekdo by si mohl naivně
myslet, že se DP normálně pohybuje vždy o jednu destrukci dopředu, ale
vyvedeme ho z omylu. DP je totiž napojen na Degenerátor náhodných čísel,
takže občas skočí z jedné adresy na druhou bez zjevného (ale i skrytého)
důvodu. Takže když se vám ZDÁ, že 1bitovka mluví/myslí nelogicky,
nesouvisle a plácá páté přes deváté, tak se vám to NEJEN zdá, ale skutečně
to tak i JE.
DATA - jednobitová data vznikají jako výsledky pitev (místo operací), které
probíhají v žensky-logické jednotce a degenerátoru náhodných čísel.
Nyní se podíváme na další komponenty procesoru:
ŽENSKY-LOGICKÁ JEDNOTKA - probíhají zde žl (tedy ženskologické)
operace:
*žl součet - ze dvou čísel vznikne třetí, které s žádným z těch dvou
ABSOLUTNĚ nesouvisí.
*žl porovnání - ze dvou hodnot převládne ta, která je méně hodnotná.
*žl šetřič strojového času - ze dvou algoritmů vybere ten, který spotřebuje
více času a zabere více paměti.
*žl algoritmizátor, též uvažovač - ze dvou zcela jasných faktů nevykoumá
schválně vůbec NIC.
*žl invertovaný uvažovač - ze dvou spolu nesouvisejících, nic
neznamenajících faktů vyvodí velké množství katastrofálních závěrů.
DEGENERÁTOR NÁHODNÝCH ČĺSEL - generátor náhodných čísel s
přídavkem Murphyho obvodů. Startuje se při onom poklesu souhrnné
inteligence světa (rozuměj při narození jednobitovky). V ten okamžik se
nastavuje tzv. RandSeed na hodnotu 0 (to je hodnota velikosti WORD (0 až
65535), ze které začíná výpočet náhodného čísla). Neboť se každá
jednobitovka rodí jindy, je taky jindy "nastartována". Z toho vyplývá, že
existuje 65536 různě nastavených "typů" jednobitovek, které se vzájemně
neshodnou. Teprve když je tedy 65537 jednobitovek (nedej bože) pohromadě,
je jisté, že si dvě z tohoto množství vzájemně nepůjdou na nervy a nepohádají
se.
MURPHYHO OBVOD - data deformuje tak, jak se nejméně hodí.
HOMO SAPIENS EMULÁTOR - součást OCh (operačního chaosu) v
ROM. Díky němu se jednobitovčino "1" nebo "0" převádí na texty ve
významu "ano" nebo "ne".
LC - Lapsus Counter - dnes již neexistující registr. V něm bylo uloženo,
kolikrát v systému došlo k chybě, neboli logickému lapsu. Neboť stále
docházelo k jeho přetečení, byl odstraněn.
Jo, tohle mi jednu jednobitovku připomíná - po asi dvouhodinovém rozhovoru s jistým homosexuálním jedincem mužského pohlaví, který se se svou orientaní nejenže netajil, ale otevřeně o ní rozmlouval i s ostatními zúčastněnými, se jej zeptala, jestli má holku... :-)
ť*!
Ondro: za prvé není pěkná, za druhé není z naší ulice ale
jen čtvrti a za třetí mě vůbec, ale vůbec nezajímá co dělá
Ondrej_Fiala
28. 03. 2001
Merle: opravdu to takhle "obihalo"?
Ja jsem autor a jedine co jsem s tim
pred tema nekolika lety (tusim v devadesate,
sedmem) udelal je, ze jsem to vydal
v internetovem casopise Progresivni
fobie. Odtam se to asi rozsirilo...