Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O ztracených iluzích

13. 03. 2005
1
0
1476
Autor
Laura_L

Podle skutečné události...

Byly tady se mnou. Vždycky mě věrně provázely kamkoliv jsem se jen hnula. Byla jsem s nimi ráda, jejich společnost mě těšila a je asi také. Proč mě tedy opustily? Tak náhle! Tak nepřipravenou! Stalo se to naprosto nečekaně. Chtěla jsem jít na koncert naší školní kapely a iluze souhlasily, že půjdou se mnou. Myslím, že se tam dokonce dobře bavily a tak nechápu, proč odešly. Vyšla jsem ze dveřía najednou zjistila, že se mnou nejsou. Hledala jsem je všude možně, ale byly pryč. Ach! Jak jsem truchlila! Volala jsem : "Prosím, iluze, vraťte se mi! Nemohu bez vás žít!" Ale ony se neobjevily. Zrádkyně. Teď už je to nějaký čas a já se naučila žít bez nich. Je to těžké, ale dá se to. Už jsem si zvykla. Ale občas se mi po nich hrozně stýská...


ach ano, naše staré známé iluze

Armand
25. 07. 2005
Dát tip
:) zajímavé.. nedokážu vůbec posoudit, protože neznám míru ironie či opravdovosti (vážnosti) toho sdělení.... mně to přijde úsměvné :)

Laura_L
15. 03. 2005
Dát tip
Ekvival Enty. Tak je to správně. (To je ale pěkné dvojslovné spojení!) :)))

Laura_L
14. 03. 2005
Dát tip
Tak pozor! To je krátká povídka s větnými ekvivalenty!

sosák
14. 03. 2005
Dát tip
ekvi Valenty? ek viva lenty? e-Kvivalenty? promiň :)))))

johny45
13. 03. 2005
Dát tip
Celkom pekne to bolo. Skoda, ze ten koniec nebol trocha dramatickejsi.

Petr_Pan
13. 03. 2005
Dát tip
škoda že to celý nebylo trochu dramatičtější - ale - aspoň že je to krátký .. :-)

Kandelabr
13. 03. 2005
Dát tip
tak nevím, nepřipadá mi to natolik úderné, aby to udrželo povídku, i když miniaturní. Zvlášť když už všechno řekneš v názvu a ze samotného textu se už člověk skoro nic dalšího nedozví...

sosák
13. 03. 2005
Dát tip
Chcete drama, čtěte johnyho hnis :))) Myslím Lauro, že stačilo tohle dílko nezařadit mezi povídky a kritiky by byly příznivé ...

johny45
13. 03. 2005
Dát tip
Díky sosák, snáď si mi urobil reklamu.:) A s tou druhou vetou budes mat tiez mozno pravdu:), suhlasim s tebou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru