Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte separk 39,5
25. 03. 2005
2
0
2722
Autor
park
Čekám, co ukáže teploměr...
dítě_na_skleníku
09. 07. 2005
Teda já se omlouvám, jestli jsem se Tě dotkla, ale v tomhle jsem asi dost konzervativní; požaduju u haiku těch sedmnáct slabik za docela důležitejch... no... to byl jen můj osobní názor /kritika/. možná se vyvinul novej styl haiku a já o tom nic nevím... je to tak?
Nugetko, nevím z čeho usuzuješ, že jsi se mě dotkla, ale určitě se neomlouvej za svůj názor....pokud se chceš dozvědět více o haiku, doporučuji www.haiku.cz...
dítě_na_skleníku
25. 03. 2005dítě_na_skleníku
25. 03. 2005Sn_vojáček
25. 03. 2005
proč těžko dítě n/s?
chrouste, už si někdy seděl u nemocného dítěte, a čekal nervózně na výsledek měření teploty? pokud ano, myslel jsi na něco jiného?
dítě_na_skleníku
25. 03. 2005
to se pleteš dítě, my do svých řad klidně, pokud je to třeba....počkej si chvilku a třeba mi to někdo nandá;))
a v kategorii haiku je to proto, že to považuji za haiku, ale souhlasit určitě nemusíš ;o)))
dítě_na_skleníku
25. 03. 2005
chrouste - tak to ti určitě nemohu vysvětlit, buď to jsi a nic jiného není, nebo nejsi a je tvoje představa o správném Haiku )).
Ale proto jsem to sem vrhnul, abych pohnul kalnou vodou estetizovaných Haiku...