Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tóny

10. 05. 2005
1
6
1338
Autor
Lasska

15 let:o)

SEDÍM TU A CHCI SI ZPÍVAT

ROZEZNÍT SE ZVUKEM NITERNÝM

VYZPÍVAT TO HROZNÉ VŠE, CO VÍM

A SNAD TÍM SE OSVOBODIT

ladit- já chci být souzvukem Tebe
hudbou sfér a harmonií
sebe teď hledám a nacházím
Tebe jenže je pozdě
moc pozdě na hledání nebe

chrámové chóry teď andělé pějí
co bývalo moje už asi mé není
on nepije nejí ty tóny co ladím
a hladím svou rukou svou
ruku a v hadím jsem objetí a
obětí Tvojí jsem jeho a svojí teď
píseň si zpívám


jen pro Tebe


6 názorů

Lasska
14. 04. 2007
Dát tip
máš pravdu, je to smutný, ale je to tak. napíšu

schyza
30. 03. 2007
Dát tip
Až se ti to povede tak co? Já se na svět koukám stejně už 21 let 3 měsíce a 30 dní... Pořád stejně naivní oči... a za nima pořád stejně blbej mozek.. A škola ta poznamená přece každého? Pokrytecké pohledy.. pokrytečtí lidé a spolu s nima pokrytečtí učitelé... stejně jako tahle pokrytecká společnost... stejně jako tady na písmáku... jen pár lidí tady myslí věci opravdově.. a já doufám, že mezi ně patřím... i když myslím, že ti co myslí věci opravdově nikdy nesklidí takový obdiv... Ale i to je mi jedno... proč si pořád na něco hrát... není špatné si hrát... ale ne na něco...

Lasska
22. 03. 2007
Dát tip
ja nevim, myslim ,ze uz mi to nikdy nepujde..jsem dost poznamenana skolou, co ted delam a taky se divam na svet uplne jinak...poezie se zaoblila a ukryla po povrchem...ted ziju hodnoty, jen je jeste neumim dostat na papir, ale az se mi to povede.....

schyza
19. 03. 2007
Dát tip
Jeden strasne hloupej člověk napsal, že naděje umírá jako poslední.... já už jsem si taky jednou řekl, že už nebudu psát... ale byla to jen otázka času.. půl roku... asi zase jsem začal... i když já teda nikdy nebyl nijak dobrej.. to tě přejde... začni myslet na méně ušlechtilé věcičky... než je láska... a tak... zkus napsat něco o něčem úplně obyčejném... Jako je třeba SCHYZA :o)

Lasska
10. 03. 2007
Dát tip
mas pravdu, nepisu a nici me to. milovala jsem to, byla jsem to ja, byla jsem v tom dobra. je to pryc. ani nevim, kdy se to stalo, ale najednou jsem vedela, ze uz nikdy nenapisu nic takovyho jako driv. je konec

schyza
09. 03. 2007
Dát tip
Tedy nebyl jsem tu dost dlouho.. A jak tak vidím...Tak ty už taky moc neplodíš.. Jak ty lidi stárnou... Jde to s nima z kopce... Odešla snad tvá inspirace? Tohle je docela dobrý...ale nejen láskou, Lássko, živ je člověk.. tip za to že je to jen pro mě!!

Lasska
10. 05. 2005
Dát tip
Hrbol: 19:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru