Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekám... (Nesmyslná balada)

12. 12. 2000
7
0
3237
Autor
Skleboun

Možná je to klišé, ale dneska mám ňákou sentimentální náladu. Tak co? pro šťouraly: ne, nekouřím doutníky... ani cigarety. Vzhledem k mému věku...

Čekám, až dozní poslední údery bubnů, rozlíhající se v tichých uličkách a smutně líbající růžovou tmu... Čekám, až poslední vlak odjede do stanice Samoty ticha a já se projdu po kolejích, zapalujíc si svůj poslední doutník útěchy... Čekám, až mě rozverně pobíhajíci děti pustí na pískoviště, abych si mohla postavit svou poslední bábovičku za zrníček pravdy... Čekám, až odejde ta poslední šedivě ospalá paní a já si budu moct koupit dobrou náladu a pytlík arašídů... Čekám, až mě poslední andělé pozvou, abych s nimi šla tančit na špendlíkovou hlavičku a já jim k tomu budu hrát na hřeben... Čekám, až se dopíše poslední řádek té mé nesmyslné balady, kterou píše sám život... Teď... mi vypadlo pero z ruky.
bloudidlo
01. 08. 2002
Dát tip
andele, hlavicka, hreben.....iracku milacku....

Duster
18. 11. 2001
Dát tip
krasny... *

Jinaja
09. 07. 2001
Dát tip
ne,nezni to jako klise...:o)Tip...

Janis
08. 03. 2001
Dát tip
ech...vzhledem k věku...v Tvém věku už jsem tři roky kouřila:-)))) a jinak(?) občas nám padají z rukou věci.ale je to jen proto. abychom je mohli později zvednout.... *

Skleboun
08. 03. 2001
Dát tip
Janis: vis, ja se bojim, ze bych uz pak s kourenim neprestala... a to nechci. Ale stejne si myslim, ze kednou me to asi nemine :))

Gillderan
08. 03. 2001
Dát tip
Je to sentimentální a erotickéé ! ffffůůůůůůůj ! :))))) Ale jo - má to snad něco do sebe, ale tohle by napsal téměř každej :)

Skleboun
08. 03. 2001
Dát tip
Gill: co je na tom erotickyho? Za takovym ucelem to 100% nepsala... mohl bys to objasnit?

Ansuz
29. 01. 2001
Dát tip
Já bych se těm doutníkům zase nebránil. :-))

Mahoney
13. 12. 2000
Dát tip
*!!! M., b&b

Merle
13. 12. 2000
Dát tip
tenhle sentiment mi nesedí... ale budiž (báseň)

Erendis
13. 12. 2000
Dát tip
Čekej až příjde pravá chvíle a pak ho zvedni. nebo čekej až ti ho poslední anděl podá. Pěkný.

Eowyn
13. 12. 2000
Dát tip
Neboj, ty to pero někdy zvedněš, nebo přijde někdo, koho máš ráda, nebo ten anděl a zvedně ho on.

tak ho zas zvedni... :))) -TIP- ...zacinam si zvykat :))

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
je to hezký, takový nenásilný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru