mali_hvezdi: díky Renatko!!
Jazena: nikdy jsem na to nevěřil, ale asi na tom něco bude! Díky!!
Gabe, moc Tě chápu. Škoda, že já nemám takovéto schopnosti. Ale tu hrůzu jsem sdílela podobnou. Je dobré mít takového bráchu. Tip
gabe, tohle dílo nějak unikalo mé pozornosti.
tohle rozdávání síly mi něco říká (že?) jenom jí v poslední dnech trochu ztrácím a nemám sám pro sebe. a proto se i tady zmůžu občas jen na pár řádek v kritikách. souznění duší mi také moc říká a věřím v to.
podobné ráno jsem si zažil také, proto to nijak nebudu komentovat, ani s ohledem na předešlé příspěvky.
snad jen, že tohle je skutečně hodně, hodně a hodně osobní. a neskutečně moc z reálného života, kdy jde skutečně o to hlavní co máme - O ŽIVOT.
původně jsem nechtěl dát ani tip, ale pak jsem si uvědomil, že možná jsou zde v písmáku lidé, kteří by taková díla brali jako podporu .... a neskončili by tam, kde... tvůj brácha. pokud o takových lidech víte - dejte jim to přečíst, třeba také pochopí, že svým "rozhodnutím" hodně ublíží svým bližním a kamarádům, kterým na nich samotných jistě hodně záleží ..... a jediným jejich rozhodnutím bude
"ŽÍT".....
DRAHT: dííík!!
zelva: přeju Ti, aby už nebylo nikdy více!! Je to totiž hrozný!!
Já, Ti přeji to samé, ale psychika je něco tak nepředvídatelného, že člověk nikdy neví, kdy a co příjde, proto se snažím tomu to předcházet, ale někdy to prostě nevyjde a skončí to nějak tak, jak tady popisuješ, ale chvála bohu s dobrým koncem...
...a já si zase myslím, že nemusíš :-) To je zase jen nějaká výmluva, abys mohl zůstat takový, jaký jsi (rozhodně pesimistický) :-)))) ale jsem ráda, že rozdáváš sílu :-)
mám takový divný pocit, protože něco takového mi psal náš společný kamarád, ale nezmiňoval jména, ale jinak samozřejmě tip
Jinak to samé a dokonce dvakrát jsem si zažila teď za poslední rok a doufám, že už nikdy více
tajemno ... ale takovy moc umely
zamrazilo... hodně pomáháš (viz. Rozlobený brácha :o) ), existují věci, které nelze vysvětlit, taky doufám, že taková síla existuje... t* pro spoustu sil (nedá mi to, nebylo by lepší napsat - dvě data?) :-)
Willif: díky za názor, ale... nejsem autor tajemna a život není umělý!! Ale to ty jsi tady nemohl vědět!!
Reb: pochopila, díky!! Určitě - tak je to správně, ale mě na tom nějak moc nezáleželo!!
Jak vidíš, musím zůstat největší pesimista, protože ty kladný síly rozdávám těm, co to potřebují!!
Tohle je hodně silný, hodně osobní ... ano, zamrazilo.
Možná až moc osobní ...
Noe1: díky, máš pravdu!!
Sarrah: dík za tip! Příště raději něco veselého!!
Jsi skvělý brácha a člověk. TIP