Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psáno do tvých očí

21. 12. 2000
3
0
2054
Autor
Jean

S každým večerem se vylidní předvánoční ulice a já jsem zase o něco šťastnější když se mohu podívat do tvých mandlových očí …vidím odraz párečku lamp co osvětlují cesty napříč parkem jsem tam taky trochu já… svírám tě v promrzlé dlani víš dnes chci přejít Vltavu po všech mostech a nejmíň tisíckrát čím více prší tím méně lidí potkáváme vždyť stejně nejsem dost sladký na to abych se dal rozpustit na chodníku každá noc dává uličkám milost… …jsem zamilovaný až po srdce nad hlavami nám hekticky hrají přeplněné tramvaje jako kočovné divadelní společnosti je mi líto že tady s tebou ruku v ruce nemohu tiše sedět a šedivět psát do větru stohy veršů snad z toho něco dokážu říct alespoň malou kapičku když mě uplatíš pohledem tvých mandlových očí
Vyjan
03. 01. 2001
Dát tip
Šílená:Nic z toho, co uvádíš, bych z Prahy nedával, patří to tam. Ale s chutí vymrskám (nejen z Prahy) všechny pokleslé pop-poety, kteří mi pořád stejnými slovy krákají do uší, že to tam je.

Šílená
27. 12. 2000
Dát tip
Vyjan: co takhle dát pryč z Prahy ty zvonící tramvaje, lucerny osvětlující noční uličky, mandlové oči a zamilované milence, nejlépe i déšť a zlato na kočičích hlavách... vždyť je to už okoukané... fádní... :o) Jean...ráda tě čtu...si mi blízkej.

Print
21. 12. 2000
Dát tip
Láska jménem.....D!:-) *!

metan
21. 12. 2000
Dát tip
kočovné divadelní společnosti --- nejsme v 19. století a ten obrat je poněkud zašlý až hrůza, mohl bys tiše sedět a šedivět taky vedle Jiráska a Nerudy ...trochu pohybu do toho milování (a psaní)

Jean
21. 12. 2000
Dát tip
Možná se dneska hejbem až moc a já se nejspíš stih hejbat ještě rychlejš než ostatni. Neni naškodu si zkusit občas sednout a střízlivět mimo předvánoční dav... Vřele doporučuju.

Vyjan
21. 12. 2000
Dát tip
Souhlasím s metanem. V tvé básni je příliš mnoho rekvizit:mandlové oči, procházka v dešti, zvonící tramvaje, lucerny v parku. To všechno tak přesně a osvědčeně odpovídá ustálené podobě příjemné procházky dvou zamilovaných, až na to sedá prach. Nešílet v obchodňácích nemusí být umrtvit se a šedivět nemusí být nechat se pokrýt prachem a pavučinami.

Vyjan
21. 12. 2000
Dát tip
Souhlasím s metanem. V tvé básni je příliš mnoho rekvizit:mandlové oči, procházka v dešti, zvonící tramvaje, lucerny v parku. To všechno tak přesně a osvědčeně odpovídá ustálené podobě příjemné procházky dvou zamilovaných, až na to sedá prach. Nešílet v obchodňácích nemusí být umrtvit se a šedivět nemusí být nechat se pokrýt prachem a pavučinami.

hermit
21. 12. 2000
Dát tip
To je moje krev. Díky. *!

Vyjan
21. 12. 2000
Dát tip
Ježišmarjá, já to odeslal dvakrát! Sorry. Juž stářím se mi třese ruka, na čase, by mi koryto kdos vyřezal.

Laďa
21. 12. 2000
Dát tip
Vyjane něříkej té míse koryto. :-) Mně se to líbilo, ale když mě snaživí kritici upozornili na ty rekvizity, musím jim dát za pravdu. Ale musím taky říct, že jen dobrá báseň se dá dobře zkritizovat. :-)

Rivka
21. 12. 2000
Dát tip
SVÝCH mandlových očí... prosím prosím... by bylo gramaticky...ehm...vhodnější:)))

myrinda
21. 12. 2000
Dát tip
a me se to libi....na chvili jinde...pod hladinou a v klidu... pryc od vsehoí, co nas pohani rychleji a rychleji....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru