Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Primeros

01. 07. 2005
6
0
1195
Autor
Jipp

MISTREM SLOVNÍCH HŘÍČEK MŮŽETE BÝT I BEZ OSKARA

 

Primeros

 

            Používejte pánské pryžové prezervativy Primeros připravené pro perfektní přiléhání pánskému přirození.

            Prezervativy Primeros propůjčují pohlaví perfektní prevenci proti přenosu pohlavně přenosných problémů. Pomáhají při pohlavním propojení předcházet počtu problémů, počínaje předčasným přirozeným početím, přes pošpinění právě praného povlečení, po problémové pohlavní průniky.

             Prezervativy Primeros poskytováním perfektního prožitku pánskému penisu pomáhají prokrvení penisu přetrvat. Podobně překrásné prožitky propůjčují prokrvenému povrchu průchodu pochvy. Povrásněný povrch propůjčuje prezervativům Primeros poskytování perfektního požitku partnerce, provokuje poštěváček, pomáhá prokrvení pysků.

               Pánské pryžové prezervativy Primeros projektoval prověřený profesionál prof. Petr Pindík. Profesor Pindík perfektně promyslel přizpůsobivé, pružné prezervativy protekované proti prasknutí. Protrhnutí předchází protiperforační pojistky.

                Prezervativy Primeros přežijí přehnané používání, pročež používají Primerosy pornoherci pro perverzní průniky. Prostitutky pak používají Primerosy, protože poskytují prvotřídní požitek platícímu.

            Pan Profesor Pavel Pavel prý pronesl památné prohlášení: "Používám Primerosky, protože při používání prezervativů Primeros prošukám pohodlně přes pondělí po pátek. Pomáhají pinďouru přetrvat použitelným pro prodloužené prcání. Při předlouhém píchání pták pořád ponechává pozici pozor. Perfektně projedu procvičné polohy. Protože povrch polubrikovali, protáhnu pohodově prdele partnerek. Primerosy předstihují podřadnější prcgumy Pepino. Přes poznatelné předražení prezervativy Pepino postrádají přesvědčivost.  Používejte Primerosy!"

                   Použité prezervativy prosím pohazujte pouze pod poklop popelnice.


Eva_S
10. 02. 2006
Dát tip
:))

Rabb
17. 07. 2005
Dát tip
Podívejme, pořádná pecka. Pěkně pobavilo. Proto Pípnu *****

"protáhnu pohodově prdele partnerek"-to mě dostalo:)*

Jipp
03. 07. 2005
Dát tip
Diky

zelva
01. 07. 2005
Dát tip
...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru