Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se26.6.
01. 07. 2005
8
0
2659
Autor
park
v rezavém sudu klesá
proužek špíny
Já jsem si vždycky myslel, že haiku musí mít tři řádky.
(Jinak koncepce textu jde přesně správným směrem - za to tip.)
dítě_na_skleníku
09. 07. 2005
nevím, jestli se to spatne zobrazilo, ale já vidím dlouho nic - a pak dva rádky a ty mi moc neríkají, pripadá mi to neúplné, nedodelané...a myslím, ze tohle haiku není, nebo je?
Honza_Princ
01. 07. 2005
andromeda,
zobrazilo se ti to správně, pokud si přečteš některá moje další haiku, možná pochopíš z čeho vycházím .....
jenyk,
myslím, že tvůj postup zpracování informací je příliš ovlivněn didaktickým přístupem západní civilizace,
Netvrdím, že to je něco negativního(už jen proto, že kategorie pozitivní a negativní dávno neuznávám), ale k podstatě haiku se tímto způsobem dostat nelze.
Zkus se vzdát obrazného zamlžování reality, a vnímat pouze to co je napsáno.
V sudu klesá proužek špíny....jsi u toho a vidíš to, kolik lidí si takovou "banalitu" uvědomí . Dneska měříme čas atomovými hodinami, a orientace podle ubývající vody v sudu je skutečně absurdní ;)
park - tak jsem cetla dalsí Tvé haiku, ale to vynechávání rádku nad textem porád nechápu......
nevím co myslíš, ale asi se jedná o horní rámec textu, vadí mi ta tlustá modrá čára , tak dopřávám těm mým dvojřádkům trošku místa...p