Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na Kladně u Fridrichů...

06. 01. 2001
6
0
5459
Autor
racek

Nejlepší inspirace jsou ty "ve stavu beztíže"...

Na Kladně U Fridrichů... Na Kladně U Fridrichů sundal sis čepici, vytáhl blok a pracně hledal rýmy. Servírka s výstřihem větším než delta Nilu přinesla studené pivo a zeptala se: -Budete si přát tu báseň celou, pane? /5.1.2001,Dejvice,Studentská/
Tvá poezie je taková dost ... no jak to říct :-) - interní..určená pro užší okruh čtenářů, obsahující zkrátka věci, které jsi zažila, máš z nich pocity hlavně ty. Já bych ovšem rád využil ( pokud nevadí ) toho, že několik tvých dílek se dotýká v určitém směru Kladna a zařadil bych je do klubu a příslušné kategorie :-)...díky za ně...t.

Merle
09. 01. 2001
Dát tip
nevím, nějak mě to nevzalo...

Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
a s mlékem

Albireo
08. 01. 2001
Dát tip
Kdy má ta servírka příště službu? :-)

Adelan
08. 01. 2001
Dát tip
Krásná momentka :-)

ady
06. 01. 2001
Dát tip
Zase se blýská na časy a je to kvalitní blesk.

JiKo
06. 01. 2001
Dát tip
Tak mě napadá víte jak je široká delta Nilu ?

papouch
06. 01. 2001
Dát tip
tyjole to musely bejt nejmíň sedmičky ... kdežeto? jak se to? jak se ta servírka jmenuje? :-)) nééé racíčku .. zase. Tvoje momentka jak vyšvenknutá z oka fotoaparátu. Přesně si vás umím představit. Jednou se sbalím a budu tam s váma. Píp.

Lampář
06. 01. 2001
Dát tip
Dobrý !

racek
06. 01. 2001
Dát tip
Poezie preci nemusi presne opisovat skutecnost. Prilet, to bude basni...Na Kladne, hospoda, nahore nocni nonstop pro taxiky, dole hospoda pres den.

Cavalera
06. 01. 2001
Dát tip
JiKo: hodně:-)

maty
06. 01. 2001
Dát tip
Líbí.Tip

Sadaf
06. 01. 2001
Dát tip
U Fridrichů....U Fridrichů....sakra, to bych měl jako Kladeňák znát....))))) (rackůůůůůů, moc pěkný:-)))

racek
06. 01. 2001
Dát tip
Určitě tu hospodu jednou najdeš, když budeš hledat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru