Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ty má S&M

Výběr: hai_mal
14. 08. 2005
11
4
5820
Autor
darksky

Noc, ráno ... vášně plné teď rány musí zahojit čas ... a jen pár modřin škrábanců ve víně omýt se musí ... a proti sepsi ochrání nás ... ranní sprcha


ráda máš to tvrdě
na hraně postele
pak led v rozkroku
a na bradavky taky
dáváš aby nebolely
doteky
když se objímáme

safe word neříkáš
ze zásady subinek
a krev občas
na jazyku
mívám sladkou
když kousat
chceš víc
než je mi milo

mučíš mě svou bolestí
jak milovat
chceš se jinak
co naplat
vždyť stokrát
sem slyšel
že láska bolí
a někdy doslova

co bych pro tebe ale neudělal když
mám tě rád

4 názory

Tinnitus
27. 09. 2007
Dát tip
Solidní a nefalšovaná blbost, no. Hlavně teda nezábava.

darksky
17. 09. 2007
Dát tip
diky musim si te procist taky :)

hm...

hai_mal
12. 12. 2005
Dát tip
tohle sakra tvrdej nářez :-)) TV

Milly
03. 10. 2005
Dát tip
Prosím, Notreale, když Ti dám na něco avi a ono dílo se Ti zalíbí, dej mi ho pak od něj, prosím, taky.... Udělá mi to radost........ :-) (a to platí i pro Tebe, darksky a vůbec pro všechny, kterým dávám avi k něčemu zajímavýmu..) Dík :-)))

Milly
30. 09. 2005
Dát tip
avi :-)

Notreal
30. 09. 2005
Dát tip
nice :-) *

Elyanne
26. 09. 2005
Dát tip
Nadhera. *

Albireo
23. 09. 2005
Dát tip
Líbí se mi moc!

darksky
22. 09. 2005
Dát tip
deticky moc hezka rozprava :-) nebyl by lepsi chat :-D mno v poho do prdele vas neposlu a radek Vam udelam, - ta pomlka tam bejt mela :-) ja ji tam slysel a nejak sem ji tam neodradkoval/pomlckoval prislo mi to samo sebou :-) mno sranda :-)

Petr_Pan
22. 09. 2005
Dát tip
jsem rád, že je všechno v pořádku .. :-) stejně je první strofa úplně dokonalá - jako miniaturka by byla nejvíc ňam ňam .. ;-) mno - pádim - měj se *

darksky
22. 09. 2005
Dát tip
to vis sem grafoman :-)

Petr_Pan
22. 09. 2005
Dát tip
to většina lidí tady - je občas smutný, jak písmák křiví možnosti/potenciál některejch autorů ..

Drnda
22. 09. 2005
Dát tip
Celkem síla... Líbí se mi ta otevřenost :) T*

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
já to čekala podle názvu.........., asi mám na takový věci radar.... :-))) Přece jenom, stopka se občas hodí......, :o) Zajímavá metafora (či co) v závěru- ji to bolí fyzicky a Tebe psychicky. Obdivuju, že dílo s touto tematikou dáváš sem, tohle je ne tenhle server hodně otevřený. Líbí se mi -t- Ve 2. třetině lze vidět různé zajímavé významy slov.. :-)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
Prosím o povolení zařazení díla do klubu Erotika v poezii, poezie v erotice.

darksky
21. 09. 2005
Dát tip
2. tretina :-D, nekdo vi nekdo nevi :-) jo a samozrejme povoleno :-)

darksky
21. 09. 2005
Dát tip
jo a stopky nebrat to se nedela :-)

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
nářez - tedy - první strofa je dokonalá - pak už to jede s kopce a poslední veršík to podtrhuje ( celej text je dost uvolněnej a tak mě docela praštil - nepříjemně - ten rádoby básnickej slovosled. pokud má bejt po tom "když" odmlka, není tam naznačená ). - ale - to jen že k tomu asi něco slyšet chceš. jako celek líbí dost - tedy - aspoň na TIP to určo dá ( první strofa je na Véčko .. ;-) ) TIP + avi

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
No bezva, dík za avi, Petře, já si nebyla jistá, jestli se bude líbit právě Tobě...., vždycky mě potěší, když někoho na něco upozorním a přijde mu to zajímavý.. :-) já tam slyším odmlku po "když"

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
milly> taky bych ji tam rád slyšel a přišlo by mi to logický - ale - graficky tam znázorněná neni, tak bych autora nerad chválil za něco, co nenapsal - to je jak kdybych si u některejch dílek představil, že neslyšim půlku textu, abych nemusel napsat, že je to sračka .. :-)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
Aha, graficky, takže bys za tím 2. "když" dal volnej řádek, nebo ja kto myslíš?Mně se to líbí tak, jak to je. Šmarja- i když se mi 1/2 textu nelíbí, tak bych něco takovýho nenapsala- prostě napíšu, že 1/2 se mi líbí- a proč, a že 1/2 se mi nelíbí- a proč. Taky,když se to nelíbí mně, přece neznamená, že je to špatný- tak bych radši takhle obecně nehodnotila- třeba se to bude líbit někomu jinýmu, nepochopila jsem správně záměr autora nebo máme každej zkrátka jinej vkus..

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
co bych pro tebe ale neudělal když mám tě rád - tak, jak to je, to rozhodně nikoho nenavede při prvnim čtení udělat tam pomlku a pokud si to já uvědomim po prvnim přečtení, že by tam asi měla bejt nebo Ty, že tam určitě má bejt, nic to nezmění na tom, že jsme to napoprvý přečetli špatně/že nám to yblo špatně předložený. navrhoval bych: co bych pro tebe ale neudělal když mám tě rád nebo aspoň co bych pro tebe ale neudělal když - mám tě rád autorovi se nic nestane a my budem oba úúúplně nejvíc spokojený - hm ? ;-)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
Neee, mě se to líbí buď takhle, nebo: "co bych pro Tebe neudělal,když mám Tě rád." anebo: "co bych pro Tebe neudělal, když mám Tě rád."

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
to jsi v prvnim případě napsala jen to, co já ( jen s doplněnim diakritiky + vekýho T, který autor nepoužil ) a v druhym tpo rozházela ještě víc .. :-) o pomlku před "když" mi nešlo - to snad každýmu dojde, že tam má čárka bejt ( osobně je taky nepíšu vůbec )

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
a jo, já si toho nevšimla... a velký T já používám automaticky...., a diakritika tam není nikde......, tak se nehodí ani tam. Souhlasím s 1. z Tebou nabízených možností... Tak jsme si to odsouhlasili.......... teď ještě, co na to autor....... :-))

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
já taky píšu velký T automaticky - a - i když píšu všechny ostatní slova/jména/písmena malý, Ty/Tvůj a tak píšu vždycky velký .. ;-) jseš stejně trubka, žes navrhla to samý hned po mně - tos to ani nečetla, či co ? :-) mno - je to fuk - už jsme toho tady namluvili spoustu - měj se fajn + jsem rád, že jsme se shodli .. ;-)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
četla......, ale nějak se mi popletlo........ jo, shodli, těším se na reakci darkskyho :-)

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
myslim, že nás za tyhle kecy pošle pěkně doprdele .. ;-)) howgh

teda to je až moc, na mne

Tristram
15. 08. 2005
Dát tip
jo, to se mi taky líbí, je to osobní, autor dává náhlednout do sebe.

Levi
14. 08. 2005
Dát tip
Jo, tohle se mi líbí, je to spontánní... t*

Loutka
14. 08. 2005
Dát tip
co tam boha před tim monitorem provádíš? :-) *

darksky
14. 08. 2005
Dát tip
je to spontani ano :-) a nedelam pred monitorem nic :-D, krom toho ze pisu....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru