Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cross Conspiracy

23. 08. 2005
0
0
2633
Autor
darksky

„Ahoj miláčku“ švitořil Tomáš do telefonu.
„Ahoj“ ozval se na druhé straně vesele hlas.
V pozadí byl slyšet poměrně silný šramot / ruch.
„Kde se touláš broučku“ v pozadí ostřil na ruchy aby něco poznal.
„Horalky neber“ ozvalo se do sluchátka, ale hlas mířil mimo telefon.
„Já sem teď v Tescu“ zvonila hlasem do telefonu.
„To taky neber, to šustí úplně stejně“ Tomáš na druhé straně poslouchal vzdálený rozhovor.
„Vy máte dneska tu večeři že jo“ ozval se hlas zase zpět k němu.
„no... jo... spíš kafe“ upřesňoval situaci.
„Vem, nějaký bonbóny“ znělo zdálky do sluchátka.
„Ty seš vůl“ znělo už zase zpět k Tomášovi i když sdělení mu nepatřilo.
Do toho Tomáš mluvil dál: „je to od osmi tak potom až skončíme.. až skončíte vy?“
„...jdeme na toho Králíka“ sdělovala mu situaci.
Aaa Jiránek, svitlo hlavou Tomášovi
„Králíka, jo jo jo“ dohadovala se mimo.
„Jo“ procedila přes zuby zase zpět k Tomášovi a přece jen ne pro něho.
„Jasně, tak pak zavolej budu tady někde“ mluvila zase konečně k němu.
„Vem karamely, ať se nám slepý huba“ znělo vzdáleně z aparátu. Její hlas lemoval smích.
„Tak pa pa pa pa pa pa,
„….broučku, mám tě ráda“ sladila rozloučení šeptem do telefonu.
„Já tebe...“
„Ne, já víc“ dohadovala se.
„Ne“
„Jo“
Tomáš to nechtěl už dál protahovat, vzpomněl si na poslední účet a mířil rozhovor ke konci.
„Tak pa pa, a užij si to“ znělo mu to neuvěřitelně.
Jak mohl pronést tohle, když mu to vůbec nepřišlo příjemné, spíš naopak. Ale co, pomyslel si a neřešil.
„Fuj, to je schýza“ řekl nahlas sám k sobě, těsně po tom co ukončil hovor stiskem červeného telefonku.
Dal si posledního práska a típnul jointa do popelníku vedle postele. Otočil se k Elli a probouzel jí polibkem.
„Miluju, tě“ pošeptal jí do ucha.
„Do osmi máme čas, pak je ta večeře“ šeptal dál a pevně jí obejmul.
Elli dělala ospalou, mrzutá už, ale byla přirozeně, po tom co slyšela skoro celý Tomášův hovor. Na její straně tlumeně zavrněl mobil v kapse županu.
„Půjdu se osprchovat miláčku“ vyklouzla mu z obětí a vsoukala nahotu do županu.
Naklonila se a dala mu polibek na ucho. Odešla z místnosti směrem ke koupelně. Zašramotil klíč v zámku koupelny a Tomáš nahodil rádio dálkáčem co vyhrabal někde z peřin. Elli v koupelně otevřela zprávu od jména Jiráneček:
„Tak jdu, tak na 18:00 na tu schůzku a pak se ti nějak ozvu, jestli je Tom pryč uděláme pořádný orgie. Posílám pusu na buryzón,mrško! Jiran... “
Elli těžce vydechla, vstala z okraje vany a vlezla pod sprchu. Musím se oholit, blesklo jí hlavou, když se mydlila nohy, Jiras to nemá rád.

Alojs
25. 08. 2005
Dát tip
ano, je to zmatené, absentují tam čárky, lépe "publikované" přímé řeči... poučení do budoucna

Finch
23. 08. 2005
Dát tip
Šmankote, to je tak zmatený, že tomu vůbec nerozumím. I když jsem to možná tak úplně nepochopil... :-/ (a mimochodem, slepí huba, ne slepý ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru