Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snílkům a bláznům

13. 09. 2005
2
4
1716
Autor
Mioneo

He... =o)

Snílkům a bláznům

 

Kdybych byl jednou snílkem a bláznivým človíčkem, jako že jsem =o) nechal bych se vysadit na nejvyšší strom a všem co by kolem chodily bych vyprávěl pohádky... o červené Karkulce, o makové panence, o broučkách, o princeznách a dracích, nebo o dračích přátelství s princi i nepřátelství s těmi princi, o tisíci a jedné noci a třeba i o Modrém slůněti(ta je má)... A to vše aby se lidé zastavili vypnuli od všech starostí, sedli si jen tak na mech pod stromem a ulevili nohám co stále někam spěchají... =o)


4 názory

j_i_r_i_k
09. 12. 2007
Dát tip
Pominu-li jazykovou stránku (několikrát jsem skoro až zaúpěl), zůstává mi (přiznávám svým způsobem milá) reklama na pohádku O modrém slůněti, trochu málo na samostatné dílko. Ovše je to Tobě pro radost (pokud i čtenáři, pak Tě musím zklamat), takže na to, co jsem Ti tu napsal, klidně zapomeň :)

Alela
27. 02. 2007
Dát tip
Ale já pod takový strom už několik let chodím...:)

vesuvanka
18. 10. 2005
Dát tip
A to vše aby se lidé zastavili vypnuli od všech starostí, sedli si jen tak na mech pod stromem a ulevili nohám co stále někam spěchají... =o) pěkně napsané, moc mě oslovilo... TIP

Dej vědět kde a kdy tam budeš, přijdu :o)...

Amina
15. 09. 2005
Dát tip
Pod takovej strom bych asi zašla :-)

Hami
14. 09. 2005
Dát tip
Bylo by to fajn, asi si večer nějakou přečtu ...

Dryu
13. 09. 2005
Dát tip
kdyby to tak šlo...

KayTee
13. 09. 2005
Dát tip
:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru