Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sladký život

12. 10. 2005
0
0
1315
Autor
Lasska

Dárky z dob minulých

kamarádky neznámých jmen

šašek v oblečku s puntíky

a růže z pouti

 

zaprášená minulost,

udušená

přítomnost nic moc

budoucnost

směšná jak ten klaun

 

dva kousky čokolády

a milion výčitek zašlého radování

ubráním se pocitu marnosti

a půjdu vařit kávu

 

přisladím si život dvěma kostkami


Aiscis
08. 12. 2005
Dát tip
No ono dost lidí o kritiku nestojí, vzhledem k tomu jaké kritiky píšu většinou já tak už vůbec, no ono z vlastní zkušenosti vím,že to dost naštve, když píšeš takovou dobu a pak ti někdo napíše, že je to o ničem, proto pokud se mi něco nelíbí tak píšu přesně co, a je na autorovi jak se s tim popere, dál to neřešim. Já jen že nezaškrtáváš při vkládání že o tu kritiku opravdu stojíš...

Lasska
07. 12. 2005
Dát tip
ty mě taky neznáš, jinak bys věděl, že já o kritiku stojím....:o)

Lasska
05. 12. 2005
Dát tip
dekuji, moc si vazim tveho nazoru a pokusim se dat na tvou radu...

Aiscis
05. 12. 2005
Dát tip
Neříkej, že mě znáš, určitě si ode mně nic nečetla, jinak bys mě nehohla brát vážně;-), Ne jsem rád, že alespoň někdo ocení kritiku, i když o ni vlastně nestojí asi....

Aiscis
27. 11. 2005
Dát tip
Četl jsem to několikrát abych si byl skutečně jistý, a řekl bych, že myšlenka je dobrá moc se mi líbí, ale hlavně pro to, že mluvíš sama o sobě by to určitě chtělo trochu více osobnosti, tedy opustit ten styl hrubě sdělovací, tak mi to totiž přijde jako, že spíš napsané na nějakém spisu, než jako poezie, jinak jistá spojení jsou vážně dobrá....

biglebovsky
12. 10. 2005
Dát tip
a milion výčitek zašlého radování...dobrej obrat..

Silvita
12. 10. 2005
Dát tip
vlastně, kdybych to měla hodnotit jako celek, nic to se mnou nedělá - nejsou tam (pro mě tolik potřebné) city, který by dokázaly trochu pohnout i s druhým...

Čokoláda osladí život nejlíp :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru