Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta nejmilejší

18. 11. 2005
3
2
2584
Autor
Dickers

Láska je tak běžné téma,je štěstím ji mít alespoň kousek,když ne celou.

Přál bych si mít talent

Okouzlit tvé oči.

Jiný má však patent

Sotva do místnosti vkročí.

 

Tak ti kradu úsměv

Neznám hezčí chvíle.

Rozehřívá píseň na zpěv

Zbarví stěny bílé.

 

Tajnou lásku ponesu si

V úsměvu,když vzpomenu si.

Na tvé oči,na tvou radost

Na mou věčnou v srdci slabost.


2 názory

Bíša
06. 06. 2008
Dát tip
:+))

taky mi to něco připomíná, je to pěkné..

Eva_S
07. 02. 2006
Dát tip
k slzám.... boužel nedovedu moc ovenit....asi už sem zanevřela kdysi....

Pisces
17. 01. 2006
Dát tip
Aha, že by tady byl ten starý styl? No, upřímně... je to dost hrozné, ale ještě ne tak hrozné, jako jiná díla podobného ražení. Rýmy jsou strašně laciné (oči-vkročí, radost-slabost). A celkově... asi tam byla půdovně hezká myšlenka, vyjádřit se k milované osobě, ale tohle spíš zní jako parodie :-) Nebudu to nějak extra kritizovat. Tvůj nynější styl je mnohem, MNOHEM lepší!!!

Dickers
17. 01. 2006
Dát tip
Pisces-úplně souhlasím:))taky si to čtu, když se chci zasmát:)Radši city prožívam a láska kalí rozum:)Je to hrozné, ale psané z lásky:))

Mě se to líbí v jednoduchosti je přeci krása!

TASYA
03. 12. 2005
Dát tip
má to cit, ale dalo by se to napsat určitě jinak... ale já osobně bych byla šťastná, dostat něco takovýho :o) takže nevěš hlavu... pořád lepší mít kritiky na zpracování než na to, jestli tě posuzují jako chladnou skálu :o)

Sobko
18. 11. 2005
Dát tip
Myslím, že to má něco do sebe, třeba rým talent-patent se mi fakt líbí, to je dobré řešení, ale celkově by to mohlo být o něco propracovanější, aby bylo vidět, že sis dal opravdu záležet. Aby to nebyla jen taková rýmovačka o lásce:)

hai_mal
18. 11. 2005
Dát tip
můj názor není totéž co vážná kritika (psáno na žlutém podkladě) za sebe můžu říct, že ne-e...neoslovila ani myšlenka ani zpracování ikdyž nepochybuju o ryzích citech do básně vložených

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru