Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNestačíš mi...
Výběr: Print
03. 12. 2005
16
0
2705
Autor
Lulu
Nestacia mi
tvoje dve slova raz za tri dni
ked nahodou pred spanim pri posteli zakopnes o mobil...
Nestacia mi
ani tie tri ruze, ktore dostanem vtedy ked maju
v kvetinarstve v sobotu otvorene....
A nestaci mi
ani tvoj usmev po vydarenom kine, sladky a mierny
ked mne sa chce dazdnikom o polnoci trieskat do popolnic...
Nestacis mi.
Asi bezim zivotom udychanejsie nez ty...
poslyš..když tu něco čteš česky..čteš si to v duchu slovensky???já bych jinak nedokázal pojmout sloven. verše kdybych to nedělal....hmmmm
trochu mi tam vadí slovo mobil...ale to je muj problém
jinak je přesná
*
Skafararix
18. 03. 2006Marian_von_Bahnhof
11. 12. 2005
ale veď preto si ma upútala, že mi prišli tvoje veršíky veľmi milé, také čisté a úprimné, ako aj tvoje nekompromisné pocity - lenže vraví sa, že lyrika srdca odoznela v minulom storočí a dnes je dôležité vyjadriť rovnaké myšlienky inými (pro túto dobu priliehavejšími slovami, v ktorých je význam citov komprimovaný do obraznosti...verše síce vyznejú tajomnejšie, ale zbavia sa klišé minulosti a sú žiadanejšie...to u teba neznamená nič iné, než po nekompromisnom napísaní počkáš s textom pár dní a keď už si pripravená na kompromisy - škrtanie, tak básničku preoráš rozumom a vylúpneš to jadierko svojej krásnej myšlienočky na svet - a ponúkneš nám ho...ahoj._:-)
asi by poslední dva verše mohly vyjádřit tvoji představu, co by měl udělat, aby ti stačil. To je důležité proto, že z celé předešlé části básně je jasné, že jej máš ráda. Navíc krásně popisuješ velice hodného a váhavého kluka, který potřebuje rozhýbat svého ducha, fantasii a nápady.Pozitivní motivace závěru by pomohla vyznít celku. Ale nezapomeň, že ty jsi boss a vládneš slovem podle svých představ, proto já nekritizuji, jenom vyjádřuji svůj názor..._:-)
Ten vobrázek je boží! Ta slovenština mi připomněla, jak jsem kdysi na kolejích luštil slovenskou křížovku a v nouzi jsem si pomáhal slovensko-německým slovníkem spolužáka z Piešťan... Ale to sem nepatří. Takže básnička se mi líbí.
blok: dakujem za vycerpavajuce vysvetlenie.... hej, mas pravdu, ze som to asi "zaklincovala" tam, kde by bola sanca na happyend, ale su chvile, kedy si clovek pocity nenaordinuje a tuto basnicku som pisala silne "pod vplyvom" nekompromisnych pocitov....:-)
Čokoládová
04. 12. 2005
Což o to, pěkný to je myšlenkou, ale vydarené kino (???)...smysl obrázku v prologu je mi narostým tajemstvím.
K_Ance: pre mna je kino vydarene vtedy, ked si v spravnom kine so spravnym clovekom na spravnom filme a ani jeden z vas v polovici nezaspi:-) Obrazok by mal dotvarat naladu dielka, does it not?:)
líbí se mi....ten závěr !? skrytá výčitka ? antiproduktivní negativní motivace...jinak oči - studánka...t+_:-)
blok: urcite mas pravdu, ale ja ti asi tak uplne nerozumiem...:-) Co je antiproduktivni negativni motivace?
Nestacis mi.
Asi bezim zivotom udychanejsie nez ty...
pěkně vyjádřené... TIP
fakt, ten posledni verš je squelý... a slovenština mi lahodí v uších... tip :o)
Tyjo slečno docela mě překvapujete....Předevšim fajn uměleckej vobrázek aj ta literatůra se hodí....
T