Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAko to začalo ?
Autor
Julian
Za všetko môže pán Boh, keď mužovi Adamovi vyšúľal pinďúra na svoj obraz. A aby Adamovi nebolo smutno, tak mu urobil ženu Evu nevedno na čí obraz, ale každopádne jej vyprstoval dierku. Keďže mu ostalo ešte trošku hliny zaoblil zadoček a vymodeloval tuhe prsia, chcel by som ho ako sa tváril, keď ho to napadlo.
Problém bol , že Adam a Eva boli blbci a z toho dôvodu do stredu raja zasadil strom poznania a k nemu umiestil odporného hada, tiež vyšúľaného. A blbcom zakázal , aby jedli zo stromu. Ale viete ako je to s blbcami jedným uchom dnu druhým von zabudnú podľa mňa toto pán Boh nedomyslel.
Nuž pretože žena ma menši mozog o 100 gramov , tak blbá Eva ponúkla blbého Adama jablkom múdrosti , vyšúľaný dlhý had sa na tom zabával.
Keď jablko zjedli dostali rozum Adam hneď objavil prvý vynález figové boxerky a Eva palmové tangáče. Keď ich Pán Boh zbadal hneď vedel koľko bije a že dostali rozum. Nechcel, aby mu mudrovali v raji, múdrosť nepatri do nevinnosti a tak otvoril dvere a ich vyhnal aj s vyšúľaným hadom.
Pokračovanie na budúce.