Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o zeleném Hrnečku a modré Labuti

04. 02. 2006
5
0
1869
Autor
Laura_L

pro děti, které to nepochopí

Rodiče se koukali dolů ze stráně. Nad nimi přeletěl lehce nerůžovělý orel. "Ááá," rodiče vzhlédli vhzhůru celí fascinovaní.(Nikdo samozřejmě netušil, že je to jen modrá Labuť ve svém kontroverzním převleku. Ona byla celkem normální, ale tohle byla taková její malá úchylka.) K rodičům přišel pan zelený Hrneček (spíše se odrážel svými uraženými uchy) a v metafoře k nim promluvil. Rodiče ho ale neposlouchali. Nemohli se odtrhnout od toho růžového orla. Hrneček také zvedl hlavu. "Ale to je jen modrá Labuť," pronesl znuděně. "Ahá", povzdychli si rodiče a nadšení opadlo.
Earl_Grey
19. 02. 2006
Dát tip
To je úplně super, fakt tenhle tvůj styl má něco do sebe, začínám tomu přicházet na chuť... :-) nebo jsem toho možná akorát už od tebe dneska moc přečetl... :-) avi.

Laura_L
19. 02. 2006
Dát tip
Earl_Grey-to bude možná tim:), je to zvláštní protože já píšu většinou pokaždý jinak

Earl_Grey
19. 02. 2006
Dát tip
pokaždý jinak, ale stejným stylem, stejnej náhled na svět. Jasný, lehký, bez skrupulí.

ach, jak slívovské :) fakt se mi to líbí , ale to už vlastně víš *

chaImin
05. 02. 2006
Dát tip
nesnáším lidi s velkejma ušima!

Poetist
05. 02. 2006
Dát tip
Tenhle typ humoru zbožňuju. Příště se odvaž ještě víc :-) *

Laura_L
05. 02. 2006
Dát tip
děkuju vám všem, píšu spoustu takovejch nesmyslů a klidně se odvážu víc:)

Markel
04. 02. 2006
Dát tip
moc milá blbůstka- líbí - T


Trottel
04. 02. 2006
Dát tip
:-))) Asi jsem dítě

Eva_S
04. 02. 2006
Dát tip
viz trottel....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru