Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se***SEXUÁLNÍ TENZE***
23. 02. 2001
20
5
13134
Autor
Danny
Už je to zase tady,
i když
Od onanie neuběhl ani den,
Je to jak svíjeti se hlady:
Geny se tlačí ze mě ven
Cokoli prsatého uvidím,
-nemůžu si pomoci-
I když se strašně zastydím,
Sexu se snažím domoci
Mé tělo po dotycích touží,
- proto též píši tenhle kec -
Hladit a líbat a milovat zkouží
A vystříknout pak nakonec!
Ale ten protějšek tam není,
Šance mé jsou nerovné,
Takže mi zbývá jenom snění
A ruce moje šikovné
Takže až moje sémě zase
Postel večer pokropí
Neříkejte, že jsem prase,
kdo zažil, ten to POCHOPÍ
5 názorů
Morticia Adams
04. 02. 2021:-D Jo jo, ze života...za covidu jak když najdeš.
Terpsichore
15. 02. 2005
jen ten konec bych udělala takhle :
kdo nezažil nepochopí
ale to už není aktuální, co ?
myslím si, že je to skvěle podaný....vůbec si nemyslím, že jsi prase, ale člověk!!!
*
asi byla, s tím slovem jsi ale začal ty...:)
samozřejmě, že co se týče sex. orientace jsou muži "diskriminovanější" než ženy, ale co se jsem tak měla možnost slyšet a vidět, jsou diskriminováni zase muži - chci tím říct, velké vetšině mužů přijdou lesbičky nebo bisexuálky přijatelnější nebo atraktivnější (doporučuji některé kririky pod mou básní "Bi"), zatímco homosexuály tvrdě odsuzují. U žen jsem měla dojem, že jsou tolerantnější - i když zobecňovat si netroufám. Ozvala jsem se proto, že jsem to tvoje paušální odsouzení "s tou emancipací sou fakt trapný" nechtěla jen tak přejít - tím spíš, v jakém kontextu to zaznělo. Srovnávat porod s problémem polucí se mi zdá dost mimo.
ráda bych podotkla, že slovo "emancipace" znamená možnost o sobě autonomně rozhodovat, ale to se ti asi nedoneslo, že?
Miwa: sedmkrat denne to dela clovek ktery dopustil aby ho to ovladlo. kdyz si to "nadrzis" treba 2 dny je pak ta uuuuuuleva daleko lepsi :]
Miroslawek
14. 08. 2001
... tož hurá do roboty a práci čest na Vaši pěst , ale já to fakt neviděla ještě plnit :-)!*
Tak tohle je super, to bych nikdy nedokázala tady uveřejnit něco takhle osobního (i když děláme to všichni! :-))), ale díky za to.
Zasmála jsem se a chápu. TIP
Miroslawek
09. 05. 2001Konstantinidisová
08. 05. 2001Ondrej_Fiala
28. 03. 2001
Onanie vzniklo ue dvou slov: ONA a NIE /ona tu nie/
Takže to vymysleli Slováci!
Mimochodem, kdybyste mě hledali na těch fazolích, tak jsem tam taky jako Bacil. A kdybyste měli zájem o moje erotičnosti až pornografičnosti, napište mi a domluvíme se. Jinak - chlupaté dlaně apod. jsou pověry, to musím jako lékař vyvrátit. I když hlásím, že jsem jako pravidelný onanista podjatý...
Sec sem zenskeho pohlavi, tak te teda chapu heee viz. moje basnicka Onanovat :=)
Bacil: A ja pohadku, ktera se menuje Onan heee a nebo mozna spis se nejmenuje
Drobna ukazka:
......tatinek byl na ni jako pes - ANI CERVENOU KABELKU JI NEKOUPIL ....
Ulitko, právě že na Písmáka jako takového se hodí spíš náznaky a jinotaje. Ale občas někteří z nás napíší i něco docela otevřenějšího, a to právě by se dalo dát do zvláštní sekce. Jinak si nemyslím, že by ta sekce musela být apriorně něco hrozného. Například s sekci Láska, sex a erotika diskusního fóra na www.fazole.cz se taky nic hrozného neděje (přispívám tam občas, a pár diskusí jsem tam založil, i když od doby, kdy jsem na Písmákovi, jsem tam čím dál méně často)
Danny to je úžasný, mám ráda otevřenost a sdílená intimita je prostě.... ve srovnání s většinovou tvorbou na písmáku je tohle pohlazení po...těle..?
Ulito, možná by to chtělo založit nějakou oddělenou erotickou sekci Písmáka. Mám taky choulostivější věci (například erotickou pohádku O červené Klárulce), ale je mi žinantní je dávat na Písmáka mezi oduševnělé výtvory. Ovšem tohle je pravdivá výpověď a zaslouží si tip.
Bacil: už několikrát jsem tu zahlédla lidi řešit, co do písmáka ano a co ne (viz třeba krátký, vtipný politický pamflet, jehož autora si samozřejmě nepamatuju). udává tu někdo směr? říká někdo, co je pro písmáka dobré a co nikoliv? nebránila bych se přirozenému vývoji - věřím v samočistící nebo samoregulační schopnosti písmáčích stránek...na druhou stranu z "erotické" sekce bych měla trochu strach - už proto, že tohle téma je dost citlivé samo o sobě - a pak - ddoveddeš si představit, co by se tam dělo..? :-)
mám radši jemné náznaky a jinotaje propašované do "normální" tvorby, kdybych věděla, že jsem v erotické sekci, asi bych si už nemohla hledat...