Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Quo vadis...

06. 09. 1999
0
0
1736
Autor
Saša

Quo vadis, člověče? Pročpak a kterou cestou? Že čekáš cos od života, příjemnost jakousi hezkou? Quo vadis, poutníku? Kterým směrem a kudy? Že hledáš zábavu jen, možná že cestu z nudy? Quo vadis, mladíku? Co od života čekáš? Bohatství, moc a vliv? Tak proto v předklonu smekáš? Quo vadis, básníku? Jaká ti touha v srdci plane? Doufáš snad v úspěch veliký ve vlastní zemi milované? Quo vadis, člověče? Ať už jakýmkoli směrem jdem, na konci cesty sejdem se, do stejné hlíny ulehnem...
Saša
14. 09. 1999
Dát tip
Ha, Krytyk mi nějak lichotí :c)) to začíná být podezřelé...:c))
B.Ezejmenij a Bříza - to je zajímavý téma - dva ukřižovaní - to budu muset promyslet (když myslet tolik bolí :c) )jak jste to vlastně mysleli - to víte, já starý bezvěrec...:c))

Krytyk
09. 09. 1999
Dát tip
Tohle je výrazně lepší, než co obvykle rychle píšeš..

Bříza
08. 09. 1999
Dát tip
to nedělej - to bychom pak byli dva...

Baja
07. 09. 1999
Dát tip
Jo, kam jdeme a odkud?

B.Ezejmenij
07. 09. 1999
Dát tip
... a víš co pokračovalo ?
Quo vadis domine ?
Jdu se nechat ukřižovat
místo tebe
poutníku
mladíku
básníku
člověče

Merle
06. 09. 1999
Dát tip
Dnešek nějak urodil dobrý díla. Sice mě to nebaví pořád jen chválit, ale tohle si to zaslouží. Počkej s tím příštím...

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
Quo vadis...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru