Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTri
Autor
Aššurballit
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Na líci som ucítil cudzie pery.
Ahoj láska. Oznámil mi známy hlas.
Otočil som sa. Stál tam Martin. Keď zbadal môj vydesený pohľad. zatváril sa šťastne.
Pako. zašomral som. Ako vždy slušne. Pred mojou slečnou.
Ona sa smiala. Tlieskala do rytmu. A kričala. Ešte.
Čo sa červenáš? Spýtala sa do potlesku. Chytil som jej ruky. Pohrýzla ma. Ale prestala.
Ale drahý nehanbi sa. Vyžíval sa Martin v mojom utrpení.
Ťa zabijem. Ty parchant. Zavyl som a spýtal sa ho, čo vlastne chce.
A on asi nechcel nič zvláštne. Keď si prešiel rukou po vlasoch. Zašepkal teba. A ešte niečo o láske. A že Andrea čaká druhé dieťa. Ale, že on fakt nie je otec.
Dúfam. Zvesil hlavu. A preniesol nejakú vetu o samovražde. / Po toľkom opakovaní strácala na sile. /
A ja som sa celkom potešil. Pretože som sa zasa dozvedel niečo nové.
Takže ty a Andrea. Hm. Zaujímavé. Rypol som si.
A on. Neodpovedal. Len mykol plecom. A povedal. Také nudné čosi o čom sa celkom dobre kecá, keď máš v sebe tak šesť pív. A štyroch chlapov. Miesto slečny. Vedľa teba.
Však pokeckáme neskôr. Odbil som ho. On odišiel. My sme tam ešte ostali chvíľu sedieť. A moja slečna sa ma na nič nepýtala.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Deti majú deti. Ale to mne nehrozí. I keď rád by som sa hral na doktora. Za svitu mesiaca... Zasníval som sa nahlas.
Som chlap. Dodal som. Ešte hlasnejšie.
Nebuď perverzný. Schladila môj entuziazmus.
A ja som nepovedal nič. Len som sklonil hlavu. A snažil som sa myslieť na literatúru. Z rádia hrali No name. Háber tancoval na stoličke. A včera som mal erotický sen s Danielom Hevierom.
Asi to nebol najlepší nápad.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::