Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uplakaná socha dítěte

19. 04. 2006
1
0
1545
Autor
Jimena

Se sluncem roztaje, s chladem...zůstane tam navždy.

Hlasitá vřava uprostřed města...

Tu a tam se smála babka smíchem zlověstným,
tu a tam se dědek smál babce a jejím punčochám…

Jen dítě malé stojící uprostřed vřavy hlasitě plakalo. Uslzenýma očima se dívalo na všechny strany a hledalo náruč lásky a něhy. Nevidělo přes slzy, vidět ani nemohlo.
Láska se ztrácela s nenávistí, něha se ztrácela se smíchem, jak brutální byl… ostrý jako břitva, jako nekonečno malých jehliček, probodávající srdíčko malého děťátka, jako malý a oddaný jehelníček.

Spleť stínů svírala dítě v náruči bolesti. Ten chlad… slunce přemohl, a dítě stálo a plakalo navždy.
Jako socha stojí tam dodnes,
umolousaná a nechtěná…

Horavin
08. 05. 2006
Dát tip
Andrsenovské.

Lakrov
03. 05. 2006
Dát tip
Smutno už bylo kde-komu. Většina o tom mlčí. Někdo napsal. Někdo hůř a někdo líp. Možná víš, kam patříš. Nebo aspoň tušíš. Smutno přejde (a asi už přešlo). Líbíš.

Weruss
19. 04. 2006
Dát tip
Moc hezké.

tanec
19. 04. 2006
Dát tip
To je tak smutné, možná,že pravdivé. Jenže tak nějak necítím, že by to bylo autorem prožité.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru