Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MAMI

24. 04. 2006
9
0
535
Autor
Čumák

ne

 

Ne, nepochopíš to
nechceš
neumíš to
víš jen svoje
neumíš tak... sklonit hlavu
ani změnit dráhu
svého zoru
necítíš to
co Ti všechno dávám
nechceš všechno
jen to, co Ti chutná
ale já nejsem levná
bonboniéra
nerozluštíš to
pro Tebe je jenom
jedna pravda
nepoznávám
Tvoje oči, když už křičíš
moje drahá -

mámo


weeruszka
03. 05. 2006
Dát tip
líbí*

Mr.Pidluke
02. 05. 2006
Dát tip
jej to je snad presny nebo co!!§* povedene a ocenene opravdu v tom vidim i moji...trochu

Čumák
25. 04. 2006
Dát tip
ja vim, ja chory :o)

Čumák
25. 04. 2006
Dát tip
ne, to nejsem :o)

Čumák
25. 04. 2006
Dát tip
tak to sme asi kolegoooé, co? :o)

ach jo ............!* * *

Čumák
24. 04. 2006
Dát tip
no, pekne ses mi tady rozpovidal :o) kde ale beres jistotu, jaka je moje mami? ja samozrejme nenapisu doslova, co se stalo. za prve to neni muj styl, za druhe by to tu basen uplne pokazilo. tak radeji nevypoustej takove lehkomyslne nabidky. nevis, kdo te posloucha, priteli. cesty Pane jsou nevyzpytatelne. aby ses jednou rano neprobudil a nezacal si rvat spicaky. chlastalavistabejby :o))

MADVLAD
24. 04. 2006
Dát tip
Na starý kolena mě osud přinutil nastěhovat se k matce,protože mi k sobě unesla dceru-pod záminkou společné strategie proti tchýni,která velice slušnou fintou,po smrti manželky ze mně přes noc-z dolarového milionáře učinila sociálku s příjmem 5300,-(i s dcerou),a pomocí mých peněz uplatila co se dalo,a s poukazem na nedostatečné soc.zázemí pro vnučku,a nevhodný,dekadentní životní styl otce,mě o ni vážně skoro připravila.Musel jsem ji dát k matce-aby uplacení úředníci neměli co vytknout-podle dohody"naoko"."Naoko"ale byly matčiny sliby-za mýma zádama podala návrh na svěření do péče k soudu-a pohopitelně vyhrála-usedlá důchodkyně proti šílenému upírovi,feťákovi,bez práce-navíc nevěda,že nějaký soud probíhá,k soudu se nedostavujícímu aniprohrát nemohla!Že chce dcera býtse mnou?Že už přišla o matku-koho to zajímá-nemůže přece bydlet"v bytě pomalovaném od země po strop morbidními kresbami ďáblů,smrtek,a vyslečených žen")z ofic.zprávy šetření v bytě sockou-ti ďáblové tam přec jistě zůstali i poté co sem to těm sockám přetřel na světle růžovou,a blankytně azurovou.A matka?Chci-li vídat dceru,musím dodržovat pavidla"spořádaných lidí"-tj.např.po 10večer se u nich nesvítí-ani na záchodě!Nemůžeš spát?Čum do stropu,a počítej ovečky-půl hoďky před budíčkem jistě usneš-to je jen jedna z forem teroru od vlastní matky-před vlastní dcerou!Pohádka?Scénář Céčkovového psychodramatu argentinské produkce?Bohužel jen zlomek z haldy jedovatého odpadu,který mě matkou z jedné,a tchýní zdruhé strany bondážovaného k zemi,pomalu a za plnéhovědomízaživa pohřbívá!Tvou matku bych s mou vymněnil okamžitě-horší než moje snad ani nejde najít!To jejen malé povzbuzení-že může být daleko hůř;-)!Díky za návodna obrázky-snad to zvládnu..!Tip za blízké téma!

:)) Tady se mi pro změnu líbí jen ten poslední odstavec(řádek)... Ale je to hluboké, líbí se mi to...

wedle_vazy
24. 04. 2006
Dát tip
uznávám, je to často dilema, ale přesto: maminkám by se nemělo odporovat...:) čau

karmen
24. 04. 2006
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru