ja som to videl iba na papieri
...no vsimni si ten datum...usmev,,
...ty sa zas obnazujes ty kokot
takto az tak sa nedotkla...
a všetko sa mení
tak nejak zákonite
tak jako vzdycky ... super *
hmm, neviem, tvoje poviedky fakt žeriem, ale toto ma nechytilo, ale neva,
len tak dalej ;o)
heh paci... fajn basnicky pises... nepoznam ta odniekial?
najdi si frajerku, dobre? :))))
takovy.. konstatujici... veci dany
...no jo retro spomienka...na stare casy...ked som s tebou bol na zeleznej studnicke...nikdy predtym ani potom som nemal problem trafit domov...vsak to vies...usmev...
...takové unavené životem to je. Doufám, že ses do toho jen vmyslel :-)
Silný čaj, žádnej druhák!-)*
...jo, mi tiez strielame po muzoch ironiou a vy sa tak rozkosne cervenate, zurite, penite...xi...
prva perfektna
pri druhej som musela pouzit rozum, ale v podstate dobra, trocha silnejsia na pocity okolo
a tretia pohodova...az som z toho mala pocit, ze sedim pri pive a cumim a rozmyslam nad tým ako sa to prirodzene vsetko meni, bez povsimnutia...
takze fajn*
po akej akcii?
ty zmrde bratislavska?
zvlastne, ine...dufam, ze tak nezmyslaju vsetci muzi...alebo zeby hej?...sakra:))
...no vsak moze byt...v pohode...usmev...
....tusim si objavil novy rozmer tohto veldiela...usmevyyyyyyyy....
no já nevim
mam protichůdné pocity u toho :o) (mluvíme-li teda o tý ženský)
jenyk...alcatraz ano...aj to...ale zaroven krcma v petrzalke...dvojzmysel...
norsko....no hej...ale len pokial kristinka bude spat..usmev...
so mnou nezablúdiš a možno ani nezostarneš...guru nagy :-)
nikol...asi mam cim dalej tym menej co povedat...nakniec budem pisat iba prve pismenka...usmev...
...inak vdaka za koment...
...len otazka?...to je dobre ci zle?...
nikol...asi mam cim dalej tym menej co povedat...nakniec budem pisat iba prve pismenka...usmev...
...inak vdaka za koment...
...len otazka?...to je dobre ci zle?...
ty zkracuješ čim dál víc
nevim co na to říct
ta ženská mě dostala :o)
...no ja po jednej akcii s renasom...aj ano..usmev...
ale no tak, to zablúdenie by som sem neťahal...:-) eště že ma orientačný zmyseľ neopúšťa nikdy...:-)
norsko...hej...taka blizko domu...vyhodou je ze clovek pri ceste domov tazko zabludi...usmev...
alcatraz...to je nějaká hospa? :-)
né, s tou nenávistí suprovka...:-)