Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divná

25. 04. 2006
0
0
1504
Autor
Brdaˇ
Kdyby… Kdyby k čertu , někdo mě poslal. A ten pak vzal si mne. Kdybych zemřel, a věděl, že nikdy více nevrátím se. Můj život je dluh, který vzal jsem si kdysi , a já hlupák, ručil duší. A obávám se , že vrátit nikdy nebudu ho moci . Dívám se do stěny a všude kolem, prázdno a ticho, až zalehli mi uši. To strašné slovo nic, ničí mi duši hlavu i srdce. Nic jsem nedokázal, Nic po mně tu nezůstane. Nic s mým jménem nebude tvrdit, že jsem tu byl. Strach a úzkost z věčné samoty, slepá ulice,s veřejným osvětlením. Stěna s cihel a kamenů, hříchů,vin,podvodů a neupřímnosti. Co je za ní? Snad ráj, snad srdce, které rádo by mě vidělo. Nebo ústa která se mnou, povídat si chtějí, nebo snad líbat. ? Kdyby k čertu , někdo mě poslal. A ten pak vzal si mne. Já poděkoval bych. A odešel tiše, jako sen.
Norsko
26. 04. 2006
Dát tip
neříkej to dvakrát :-), lidé jsou zlomyslní :-)

kapybary
25. 04. 2006
Dát tip
Předposlední sloka mi přijde nudná, ale celkově líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru