Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantický hrdina

13. 09. 1999
1
0
4180
Autor
racek

Romantický hrdina trhá ženám květy. Počet květů v kytici však ubývá s lety. /1998/
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
a nejen s lety ;o)))

Marigold
22. 11. 2000
Dát tip
:)))

JiKo
05. 11. 2000
Dát tip
Silvinka : ano jistě, pokud budeme slovem láska chápat to co ty, tak ano. Zaměnil jsem slovo vztah za slovo láska, protože jsem to pojal v širším slova smyslu.

Silvinka
03. 11. 2000
Dát tip
Jiko, strašne moc sa mýliš. To, čo sa stáva nudou je vzťah, ktorý začína potrebou, NIE LÁSKA. Ja viem, väčšinou je to o potrebe, je odvážne pustiť si k Telu samého seba, potom to totiž už o potrebe nebýva. Viem, moc filozofujem :o) Racek: Trefné, mám rada, keď sa pár slovami povie myšlienka, ktorá za to stojí. Tie kvetinky však nemusia uvädať, nemusia, viem to a budem sa za tento názor stavať asi do konca svojho života... ;o)

racek
03. 11. 2000
Dát tip
Laska jako takova neuvada, ale jeji objekty se meni. Pokud lasku prirovname ke kopretine, ptas se porad na to same: ma me rad, anebo ne...

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
Vy tu všichni sčítáte květy a mě to přijde, že to je o tom jak láska časem uvadá až se nakonec stane něčím obyčejným, za kytku nestojícím. Nicméně pokud láska překoná jistou krizi stává se opět mocnější a mocnější. Ale to přijde až ke stáru.

PetrViP
20. 10. 2000
Dát tip
jo, musím ti řict, že ve tvé sbírce, věnováno DH mě dostalo, docela dobrá reakce na situaci, jestli jsem to mimojiné tamto pochopil správně:-) (to sou šifry...)

Sadaf
17. 10. 2000
Dát tip
Láska je pořád stejná, ať je člověku 15 nebo 85 a květiny - i jedna jediná potěší (alespoň si to myslím)...

Carodej
13. 10. 2000
Dát tip
Za to mu ale prokvétají skráně....

PetrViP
12. 10. 2000
Dát tip
tip

Koprik
07. 04. 2000
Dát tip
Láska kvete v každém věku, ne? To jen ubývjí, jak je rozdává. Dalo by se to rozebrat, ale proč? Není důvod. Je to docela dobré.

zolli
06. 04. 2000
Dát tip
jo tak tahle si me ziskala hned na poprve

kačka
08. 10. 1999
Dát tip
S lety mizí i smysl pro krásu .. a docenění vztahu. Pokud ještě dokážeme vnímat vůni těch zbylých, není to tak marné /1999/..

zámek
06. 10. 1999
Dát tip
... ne nadarmo se říká: "Láska hory přenáší." ... květiny ve váze uvadnou ... co takhle cibule černých tulipánů?

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Romantický hrdina? Už ho vidím, jak leze v noci přes plot a i ve svých padesáti letech krade sousedům rudé tulipány ... (z vlastní zkušenosti). Nevěř na čas a na roky.

Hannah
14. 09. 1999
Dát tip
Jak hluboká je to pravda. Jen se nabízí otázka, zda se jedná o romantického hrdinu či sňatkového podvodníka :-))

slavek
13. 09. 1999
Dát tip
i jeden květ upřímný stačí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru