Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milovanie dažďa

12. 06. 2006
4
0
2394
Autor
NETopier

Taká blbosť... Stáva sa... :-)

Zase prišiel

Priamo z nebies a predsa taký hriešny

Tancuje na strechách

Ako neposedné dieťa

Robí si, čo chce

A ja stojím v parku

Dýcham jeho vôňu

Cítim jeho dych

Dotyky na mojej tvári

A tele

Som vlhká

(od jeho sĺz?)

 

Zase prší.

 


NETopier
28. 08. 2006
Dát tip
thx :)

NETopier
27. 07. 2006
Dát tip
som rada :)))

paci sa mi,

martinez
23. 07. 2006
Dát tip
já si tě četla ráda, tak nemáš zač... (děkovat) :o)

NETopier
23. 07. 2006
Dát tip
to bolo tebe, martinez... ;)

NETopier
23. 07. 2006
Dát tip
hmmm... velmi pekne dakujem za vsetky kritiky (i tipy ;))... i za pochvaly... normalne som si myslela, ze si ma tu uz nikto nevsimne, preto si cennim kazdy dalsi nazor... velmi... :-*

martinez
23. 07. 2006
Dát tip
snad se hodí i názor v češtině ;o) je to milé a trocha erotiky většinou neuškodí... *

NETopier
13. 06. 2006
Dát tip
som rada :)

NETopier
13. 06. 2006
Dát tip
ono to aj malo byt tak vypointovane... este raz dakujem za kritiku...

palino8
13. 06. 2006
Dát tip
mne sa páči

...jo vlastne hej..som to zle precital...na man to prave posbilo opacne...voec nie rusivo...ako vypointovanie... ...ddodalo tomu trochu nadhaldu...dla man...ale sak jedno..

NETopier
13. 06. 2006
Dát tip
skaf... jaj! dakujem! :) to "nie je to veru zle" ma potesilo (kolko malo staci cloveku ku stastiu...:))... a vzhladom na to, ze som v poezii zaciatocnik, treba asi este vela vybrusovat... hmmm... mam sa na co tesit... :)

NETopier
13. 06. 2006
Dát tip
dakujem velmi pekne! hmhm... myslim, ze skafovi to tam praveze posobi rusivo... a tie pateticke vody sa asi budem musiet snazit nejako obchadzat... usmev!

...hm...je to celkom fajn... ...vadili mi tam dva momenty..a predsa tak hriesny...a od jeho slz...to je to sklznutie do trocha na moj vkus patetickych vod... ...hlavne to od jeho slz...mi prislo zbytocne... ..ale to som vlhka mi tam tiez sadlo..tedda ak som skafika spravne pochopil..usmev.... ...som si spomenul na tu pesnicku od zbirku..no...usmev... ...celkovo ganz gut...

lukášj
12. 06. 2006
Dát tip
ale fajn

Skafararix
12. 06. 2006
Dát tip
nuz nie je to veu zle:)...vidiet potencial najma v obraznosti, ktora tu je celkom originalna aj pri takej "zabehanej a tradicnej" teme akou je dazd. Dobre su dva prve verse - najma paradox v nich. "Som vlhka" posobi trosku agresivne kedze vytvara eroticky podton a akosi posobi rusivo - ako kladivo do ticheho dreva (no mozno to bol zamer)...bolo by treba trosku este obrusit no ok:) a vitaj na pismaku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru