Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mojej múze

14. 06. 2006
3
3
2491
Autor
NETopier

mojej múze, ktorej sa ospravedlňujem za to ako ju viem zhovadiť... :)))

Občas ku mne chodí

Oblečená len do mojich myšlienok

A úvah

Nedbanlivo utkaných z pavučín spomienok

Krčí sa v kúte

Ako vystrašené zviera

A čaká na príkaz

Kŕmená odpadkami mojich márnych snáh

Ja viem

Týranie anjelov

Tak uvoľním reťaz

A ona zmizne

Už nenávratne

Kamsi do tieňov


3 názory

NETopier
13. 01. 2008
Dát tip
dakuje,dakujem,dakujem :)

...ja budem sediet v dave a budem kricat nudaaa...usmev... ...ale nemozem este stopro povedat ze dojdem...bo zalezi od sksuky ci ju spravim a ci nie...usmev...

Skafararix
17. 06. 2006
Dát tip
suhlasim s Assurom...velkym to basnikom...hadam sa aj stretneme konecne toho 26. na otvoreni Raveny v Blave...ta cakam starec! Ako ta spoznam?:)

NETopier
14. 06. 2006
Dát tip
:o)))) dufam, ze sa ani moja nenahneva... hadam ju dokoncis! :) drzim palce, rada si nieco dobre precitam! ;))

niniw
14. 06. 2006
Dát tip
múzy sú ako naše bohyne, ktorým občas prinesieme obetu vo forme básne ... moja múza ležala spitá na dlážke a nepohnevala sa .. :oDD tvoja je tiež rada, že jej píšeš, hnevať sa nebude :o) mám rozpracovanú aj poviedku, "všetky moje múzy" ... tak hádam niekedy dokončím ...

NETopier
14. 06. 2006
Dát tip
samozrejme ašš... ;)))

NETopier
14. 06. 2006
Dát tip
baziliška... nooo... je :)))... niekedy mam taku naladu a potom to takto dopadne... :)))

...pavuciny spomienok a marne snahy sice nemusim... ...ale zvysok sa dal...no..

Baziliška
14. 06. 2006
Dát tip
teda ta je smutná...že dokážeš s takovýmhle náhledem ještě psát

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru