Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpráva z hloubky temnot
28. 06. 2006
46
26
9915
Autor
Norsko 1
ZPRÁVA Z HLOUBKY TEMNOT
Žil jsem s ní
Žhavý svět rozpadal se na kusy
Teď mým snem prolétla
jak kometa
O vlas dřív měl přijít úsvit
Noc
opozdit se o léta
26 názorů
Manuamanua
11. 11. 2010Qita.Essentia
13. 05. 2009Qita.Essentia
13. 05. 2009Qita.Essentia
13. 05. 2009
málem jsem zapomněl. no jo... no jo... co na to říci. upřímnou soustrast.
čoveče, budeš se divit, mám mladý kámoše a já už možu aj hip-hop, sem tam. Čumíš, co ?
léty ověřený matroš. tak já bych jako dítě omývaný zepelliny (a občas i doteď), pak přišli whitesnake, deep purple... dnes sjíždím dream theater a vůbec... nebráním se ani současným multižánrovým experimentům. hlavně, když to není kolovrátek a přílišná popárna.
Amaranth_lady
23. 02. 2008
jo, moc pěkný a já se raději nebudu ani vyptávat, neb bych neunesla, kdybys mi jak výše jsem se dočetla, sprostě vynadal, srdce by mi to utrhlo, jsem také paní, navíc v letech, tak nějak zvyklá na bonton a takový ty vykopávkový nesmysly - T :-))) :-)))
o vlas dřív měl přijít úsvit
noc
opozdit se o léta
tohle se do mne zarylo a moc to bolí... *
kurva, jaký fredy furt ... už mě neser :-)
já znám jenom kruegera a mercuryho
Závěr je opravdu výtečný...ta živná půda na které vykvetl nic moc, ale zase chápu, že se k němu musí autor nějak dokodrcat ;o) t
žhavý svět..co se rozpadá?
no kuj železo, dokud je žhavé říká se...asis málo kul:)
líbí se mi..ta marnost v ní*
...trošku už spadá do hořkosladkého sentimentu, ale nejsou v ní zbytečná slova - a je příběh.
člověk_který_není
28. 06. 2006kouzelná_květinka
28. 06. 2006
teda, ta je skvělá...bez jedinné chybičky:-))!
smekám...
...a odcházím hanbou zdechnout do houští:-)))