Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semodrému kůňovi
26. 03. 2001
17
1
2739
Autor
bříško
1 názor
Kůně já ráda - a modré obzvláště (koukám, že nejsem sama) :o)) Jako by se závanem ptačího křídla na chviličku vrátil barevný podzim. Asi půjdu pouštět draky :o) Děkuju :o)
A když jdu spát, většinou moc nebrečím. Už pro ty sny... A po téhle se teda budou zdát :o)
Milé, krásné a něžné pohlazení... jen mám taky trošku ten pocit, co Cava - že je to pro větší, ti si ji užijí víc :)
***!
jelikož jsou kůňové moje nejvíc nejoblíbenější zviřátkové a modrý úplně nejvíc nejoblíbenější, bez tipa odsud neodejdu :o)
Jé to nádhela!:-))))))))))))Proč to ještě nikdo nenazpíval jako něžnoučký ukolébavky ????
Tip a ♥☼
* no prostě titip,a myslím,že se schyluje k obří hvězdičce coby tipu na autora:-)
Co blááázníš....? Copak modlýmu kůňovi se staví dům..??? S moldym kůňem se běhá po balevný tlávě a lítá po nebi, ten ti do domešku nepůjde...
:o)
Bříško!!!!! Ty ses tu objevilo!!!! Já už jsem myslel, že nejsi... bylo mi po Tobě moc a moc smutno. A ta básnička je moc klásná a pozdlavuj modlého vůla, totiž kůňe. :-)))
Bříško - jojojo - líbí :-))))))) zkusím si ji dneska přečíst na dobrou noc, když jsem to včera nestihla:-)))) a budou sny o modrém kůňovi - už se těším
:))))))))))briiiiskoooooo, hulaaaaaaaa :)
modly kune ja zbloznuju :)
falcii, ale celisky svet je bezva domesek :)
a dame brisku hoblaaa :)))
taptap :)
[ze ja dneska tu uspavanku posilal, takova konkurence:) :)))))) ]
Falčííí, proč by nemohl mít kůník domešek? Ááby tam měl schovaný
třeba rolničky a aby tam mohl špinkat. :-)
tak u tohohle si asi moc nezaňuňám...
ťu ťu... ne prostě to není ono ;-))
Kamenna_Tvar
27. 03. 2001
Papí...
ale modlej kůň nepotšebuje domešek na lolnišky a na spinkání, dyš máme postýlku dohlomady...
Merlééé... tak nech toho infantilního ňuňání nebo se ti děti budou smát... vždyť je to tak studánkový... jako Malý Princ...