Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOchechulí chlácholení
29. 03. 2001
17
0
2621
Autor
bříško
Ťachn! Tadytu pastelku co držím v zobáku
=====>
jste nechali ležet pod postelí
:-) píp
:))))))))))))))))))))))))))
Já sem malý dítě a složitý mi to nepřipadá...naopak je
to moc klášný...a kdyby se některá z přítomných ochechulí chtěla stavit u nás...
tak bude moc vítána
jen tu ochechulku naklonovat a položit každému na bříško, to by bylo smíchu :-)
Někdo chlastá
někdo hulí
lepší je mít ochechuli
polochtá a pobaví
nemá vlivy na zdraví
Amicta_sole
30. 03. 2001
ochechulí chlácholení
pro někoho prostě není
suchovodní pastelky
nejsou prostě pro velký
z vany vedou po koberci
mokré stopy, z kterých velcí
maj husinu po těle
(končí u Tvé postele...)
:c)
ŽBLUŇK
jůůůůůůůůůů ochochochochochoch....tady se o mě píšou básničky.... to je žďabilnííííí:o))))
Aužiško - nebooooj já jsem tlošičku vlhké a hloupé ale ulčitě bych ti neublížila....možná pocákala...ale co je pšíjemnější než bejt pocákanej žejo?...no snad leda bejt moklej až za ušima:o)))ochochoch
aminko, taminko - ochochoch....a máte doma nějaký balevný chaluhy?....jůůůůů já vás mám ládo....vrrrmmmmmmm....mlask.... vlhkoušká pusinka na čelíčka .... tak...a nás ochechulí je docela hodně....tak dejte tšeba do vaničky tlochu...cááááák...chaluh....a vona se vám na to nějaká pšichomejtne....a pak když na ní budete tak klásně hodný jak alinka píše....cáááák...tak ...my jsme stlašně vjelný zvížáka....jenom tlochu hloupý....cáááák...ale všichni nemůžou bejt chytlí jako ládio:o)))
Amííííííííííííííí máááám tě ládo...ty nám lozumííííš - mlask ňuf! plomiiiiň...poď budeme se honit za moklim lučníkem....jůůůůůů to je eglaceeeee.... už ti nalostly ty bláníšky? ukááá? ještě požád ne? jejky jejky...tak dneska budeš spát zase ve vaničce...nebooooj...však oni ti nalostoooou....
Bžíííí můžu si vlést k tobě.... no jo...šem vlký a voním po moži ale ňuf mlask ...já tě mám rádo a budu ti tu hezky hžáááát....jako v plalese...vlhkouško a teplouško...cák seš mi sympatické zvíže...bleeee ty tu máš sucho...nebooooj...to še šplaví...tady nalejeme kyblíček vodičky...tááááák....tlochu libišek...chaluhová výzdobička....tááááák...mňam...vrrmmmm a už hotovííííí:o) doblí to je:o))))
Amicta_sole
30. 03. 2001
vím, že tohle má někoho utěšit, ale já bych asi bříšku dala do čumáčku
když brečím, tak vždy na 7 západů, bojím se ochechule :)
ale stejně tip, protože mi je líto, že jsem ti rozbila čumáček, jen proto, že jsi nevědělo, že právě teď chci být smutná
Bříško pro děti se mi to zdá zbytečně složité......ale je to krása...tip
dekujuuu :)
to si prilepim na celo a budu cist pokazde, kdyz to bude potreba :)))))))
Amicta_sole
29. 03. 2001Astalavista
29. 03. 2001
....ježííííííš!!! Já chci ochechulku!! Jednu. Malilinkatou. Budu jí hýčkat a rozmazlovat. Budu jí číst pohádky před spaním. A přikrývat jí peřinkou, když se odkope!
Až jí někdo potkáte, určitě mi zavolejte!