Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ODVOLÁNÍ STÁVKY

10. 12. 2006
0
15
533
Autor
gr_4you

Zasažen vibracemi pravdy a lásky ctihodného armanda odvolávám stávku, abych mu dal šanci dokázat, že s jeho příchodem dojde k pozitivním změnám v technickém stavu i komunikační strategii Písmáka.

Za současného stavu se se serverem bohužel nemohu identifikovat, nicméně pokud bude nějakým způsobem fungovat, hodlám se věnovat aktivní činnosti v klubu MLHA. Alespoň pokud nedojde k dalším otřesným otřesům. Jo a na chatu už se opět omlouvám za své grk.


15 názorů

gr_4you
11. 12. 2006
Dát tip
hele neblbněte, ty děcka sou moje, akorát sem donedávna nevěděl s kym je budu mít mno....

Ondoň
11. 12. 2006
Dát tip
souhlasím s madam_! papouch je lhář a navíc mě neustále bezdůvodně vyjhazuje z pokecu!! Budu si stěžovat Velle!!! To teda dali admina tomu pravému... :-/

papouch
11. 12. 2006
Dát tip
bodejť bych se hlásil! A navíc jsou to dvojčata - jedno je madamovo a druhé Armandovo! (akorát se vy dva dohodněte, čí je to černé!)

papouch
11. 12. 2006
Dát tip
jo! to je ten pravej! madam_ se pachtuje s Velou, vždyť to všichni víme, že mu Vela platí za provokace! Navenek se tváří jako zarputilý odpůrce, ale ve skutečnosti je s velou jedna ruka a defacto on (!) zde rozhoduje o všem! (mmch. to víte, že ty průsery s literární akademií a národní knihovnou je madam_ova práce??) Největší stávkokaz, podvraťák a bretšnajdr je tady madam_!!!

Rabb
11. 12. 2006
Dát tip
já bych teda Armandovi šanci dal.. ..i když nevím, jak to tu chce vylepšit mno.. :-)

papouch
11. 12. 2006
Dát tip
já jsem šťávkoval podstivjě!!

sidonia
11. 12. 2006
Dát tip
pardon teda no:) ja se teda polepsim...

gr_4you
11. 12. 2006
Dát tip
no jo byla ty stávkokaze :-D

sidonia
11. 12. 2006
Dát tip
aninevim, ze naka stavka byla

zorka
10. 12. 2006
Dát tip
druhý odstavec bych zrušil ...třetí přidal a bylo by to super dílo

Vejmel
10. 12. 2006
Dát tip
Jo, omluva jest na místě.:-) Takhle bouřlivou diskusi po grk jsem ještě neviděl.;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru