Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svítání noci

24. 12. 2006
3
8
1709

Vade retro me a nepokoušej mě

Pověsím tě na dveře

A budu výt..výt úplňku

Snad i trochu víc

přiblížím se kmeni

a pohladím zvrásněnou kůru

Měsíc dopadá oknem na naše tváře

a kreslí ti na čele stíny

Černá silueta hasne

svítáš a protahuješ se

jako kočka na okenním parapetu.

Nedosažitelné pokušení

hřeje jako horká čokoláda

Rozpouštím se a hledím z okna

Já jsem ta čokoláda

a ty jsi svítání


8 názorů

Nekecám, i když už je to poměrně minulost.. sice by to šlo i na přítomnost, ale víme;) Silueta hasne káva stydne krev se pění bylo by to krásné kdyby srdce bylo klidné ale ono není nebude a není.. Takže jsem ráda, že bez výhrad, i když už to vím, asi bych měla psát zásadně jenom o událostech byvších..

armina
29. 04. 2007
Dát tip
nekecej...;) mam jí taky moc ráda, protože když vim o čem je, můžu si jí náležitě užít. a ani k ní už nemůžu mít žádný výhrady, protože i to co se mi nelíbí tam prostě patří...

Děkuju moc a moc, k téhle mám skoro citový vztah:)

Lucia6
05. 03. 2007
Dát tip
z tehle jsi vytahla vic:-)mas tam opravdu dobre obraty a predevsim konec je fakt povedeny:-))

právě tohle vůbec..nebo spíš jsem tím pádem sama jedna velká konstrukce:) a jinak to je 'odstup ode mě', v latinere..

domin.go
27. 12. 2006
Dát tip
hm přijde mi to vykonstruovaný ale stejně se mi to líbí...:) btw co to znamená vade retro me? O:-)

Ach tak..tak to ano:) Děkuju moc..

alternic
24. 12. 2006
Dát tip
Brat. * *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru