Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání ráje

26. 12. 2006
0
22
2689

Tam

je to tam

tam

a ne vedle

tam za mlhou

za rákosím

tam za slunečními paprsky

tam

tam za Bengálskem

a jeho tygry

tam

za zlým himalájským pohořím

tam

tam je bolest.


22 názorů

jo, souhlasim že čtyři řádky.. neni každej den povedenej;)

Arwennn
04. 03. 2007
Dát tip
ty první 4 verše jsou docela dobrej rozjezd na nějakou hravou, hříčkovou....:) ale to dál - zas nic, mno...

no problema, nenutím :)

souhlasím. ale chce to s citem.. já taky ne, ale bolest je skoro všude. proč ne za himalájakým pohořím?;)

domin.go
27. 12. 2006
Dát tip
náhodou, zeměpisné konkretismy, když se používají dobře, jsou úplně super... za zlým himálajským pohořím jsem nebyl, tak nemůžu posoudit:)

já souhlasím s tím, že tam je taky..ale prostě tam je. a všude po cestě..

Honzyk
27. 12. 2006
Dát tip
...no, ja nesouhlasim..."tam" je TAKY, chci rict...aspon z myho pohledu teda...

alternic: to je zvláštní..mně se tam třeba to himalájské pohoří osobně líbí:) ale v pořádku..a dík za ozvu;)

Norsko
26. 12. 2006
Dát tip
v klidu :-)

Jezuita: no..Antarktida zní dobře..ale je tvoje duše Jericho a moje srdce je Antarktida, to nanejvejš:) já ani nevim proč Himaláj.. A odpusť těm nevědoucím neboť nevědí co činí, viz Norsko:)) Norsko: prosím prosím, nebrat osobně ;)

alternic
26. 12. 2006
Dát tip
Zajímavý konec - ale celkově nevim - taky mi asi vadí ty zeměpisné konkretismy.

Norsko
26. 12. 2006
Dát tip
tož tam žíl strýc aj s tetó, než oba umřeli :-)

Jezuita
26. 12. 2006
Dát tip
Brno - Husovice.

Norsko
26. 12. 2006
Dát tip
jelikož nevím, co to je, tak asi nejspíš nebudu odtud :-)

Jezuita
26. 12. 2006
Dát tip
Nejsi náhodou z Majlontu ?

Norsko
26. 12. 2006
Dát tip
kdo tady, prosím tě, není nevinný, nebo aspoň oběť? Tak nedělé haura :-)

Jezuita
26. 12. 2006
Dát tip
Nevědomost hříchu nečiní.

Norsko
26. 12. 2006
Dát tip
kam až sahaj ty jezuitský pracky, koukněte :-)

Jezuita
26. 12. 2006
Dát tip
Antarktida ?

ale houby politika, já nejsem utajený poslanec:) tohle se spalo samo..nevím, proč himaláje..ale ani bych ti to neradila, když za nima číhá bolest ;)/

Norsko
26. 12. 2006
Dát tip
nejdu do himaláje! :-) nebo je to politické?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru