Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poutník z nekonečna.

28. 09. 1999
0
0
168
Autor

Jděte do přírody a zkuste
se podívat na západ slunce.

Tak jsem jednou seděl na mýtině v trávě, díval jsem se na temně modrou oblohu, slunce zapadalo právě, a v obrovské výšce kroužilo pár sokolů. Všude rajský klid byl okolo, Obloha byla modrá a vznešená, byl jsem v tranzu napolo, ze všech myšlenek mi zbyla jen jediná. Náhle jsem pocítil z té přenádherné krásy, melancholický smutek po domově, který není tady, nýbrž v tom modrém nekonečnu,v té překrásné dálavě. Možná jsem psancem z jiných světů, který za trest narodil se tu.
Bibša
02. 10. 1999
Dát tip
Hej, trest? Pro mě je to obrovský dar a odměna žít tady a koukat na západy slunce a na východy a na každodenní jeho poutě po obloze, našich tvářích a našich duších... domov není jenom Země, domov je srdce, domov je něco, co si musíme vybudovat a vystrojit úplně sami, víš?

J.R.Pick
01. 10. 1999
Dát tip
:)

Merle
29. 09. 1999
Dát tip
Znám ten pocit.

Nalim
28. 09. 1999
Dát tip
Je videt, ze jsi velky romantik.
Nedavno jsem zazil/napsal neco podobneho, dovedu si to zive predstavit, teda az na ten stesk po domove.

Asi tak by napsal E.T. mimozemstan :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru