Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková malá párty

22. 01. 2007
6
9
1800
Autor
Terry

To se tak někdy stane...

Začíná se rozednívat, hraje tichoulinké blues, pod stolem leží zbytek vodky a právě došel juice. V pozoru čekám na kocovinu - fyzickou i morální. Přiznávám, že tato noc byla velmi................ ......................... ........................... .......................... ............................. ........................... .......................... ............................ ............................ ............................. ........................... ............................. ............................. ............................. ............................. ........................... ..................spontánní.

9 názorů

T_O_M_
13. 11. 2007
Dát tip
8-) *

Janina6
12. 11. 2007
Dát tip
:-))))) super, típek!*

nonamebeast
20. 02. 2007
Dát tip
malá párty?---každopádně je to bezva-velmi spontánní

guy
20. 02. 2007
Dát tip
fajn .. i když ještě o něco lepší by to bylo pod sebou :-)

krempi
23. 01. 2007
Dát tip
...sqele :-) jen neznam zeby pod stolom neco ostavalo, poväcsina dodba...a pak rano neni cim vyrovnat hladinu...ale to sa poväcsine riesi pifkom :-))

Honzyk
23. 01. 2007
Dát tip
..hm, dobry hele!!!...Ja mam klasickou trojkombinaci: kocovina moralni, fyzicvka a psychicka...neco silenyho...kdyz sem svyho casu usinal v predsini, jak jsem chlastal, O, Boze, jako bych se v tech tvych carach videl---:))))*

Rabb
23. 01. 2007
Dát tip
:-)

Oj. Je to vtipné:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru