Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sladká utopie

25. 01. 2007
6
18
1200
Autor
pivnik

... kolikrát ještě.... :o)

Ve svitu malých oblázků

    já hloupá čekám na Lásku.

Na Lásku co vášní plane,

   až poznám nikdy nepoznané.

Na Lásku, co sliby drží

   a řečmi ji nezamlží.

Když oči mluví za srdce

   a snaha nese ovoce,

tehdy láskou dá se žít

   a životem se prokulit.


18 názorů

Horavin
20. 10. 2008
Dát tip
Láska roste i z beznaděje :o) *

pivnik
10. 05. 2007
Dát tip
to je pravda.. Hehe

džejbí
10. 05. 2007
Dát tip
Ale ne, možné je všechno.

pivnik
10. 05. 2007
Dát tip
silne o tom pochybuji.. dekuju.

džejbí
10. 05. 2007
Dát tip
Hezké. Jednou ty oči určitě potkáš.

pivnik
10. 03. 2007
Dát tip
rabb- Dekuji, za zastavku i za hodnoceni:)

Rabb
10. 03. 2007
Dát tip
milé..*

pivnik
06. 02. 2007
Dát tip
:) tusim :) kuju

Jakubisko
05. 02. 2007
Dát tip
No... Ty víš...:) ***!

Sasinka
30. 01. 2007
Dát tip
jojo presne, taky me dycky napadaj pred spanim, taky sem lina, ale nebud, protoze myslim, ze zatim jedina moje opravdu kvalitni pracicka byla zaznamenana za polosera kdyz se rozednivalo... proste sem se asi ve ctyri rano probudila a presne sem ty slova vedela .. pak zas usnula a proste tam byl popsanej papir.. zadny pozdejsi korekce, zustala tak, jak byla... a mam ji rada..(coz povazuju za velkej uspech) takze tuzku a papir vzdy u postele ;)

pivnik
29. 01. 2007
Dát tip
maasek- dekuji:) budu se priste snazit vic:)

Maasek
29. 01. 2007
Dát tip
první dvouverší, to je fakt nádhera, ten zbytek trošku odumírá, ale celkově ... moc krásný

oblázkýýý... jj :o)

pivnik
28. 01. 2007
Dát tip
jen bud ukecana, pak se daji komentare lepe do hloubky pochopit.. pravda, srdce-ovoce je malinko kostrbaty.. treba me casem napadne jiny obrat.. :) Zjistila jsem, ze nejlepsi versiky me napadaji pred spanim.. ale pak jsem lina rozsvitit a napsat si je.. tak si ja porad rikam dokola a rano (nekdy) napisu.. :) A vidis do toho jako autor i jako ctenar, takze kazdej pohled je naprosto plnohodnotnej.. :) Dekuji, Sasi :)

Sasinka
28. 01. 2007
Dát tip
láska - skvělý téma :) provedení, nechci působit tak, že do toho moc vidim, ale.. moc se mi líbí první dvě dvojverší, fakt nádhera, klouže to po sobě, má to spád ... dál nemám moc ráda užívání "a" ale když ho tam máš takhle třikrát.. neni to tak ošklivý ;) A vadí mi teda jenom srdce ovoce - nesedí to a celý mi to tam ňák rytmicky nesedí. Ale jinak musím dát tip (když už za nic jinýho tak za ten zmíněnej začátek). Ale bude za téma. Protože ses s ním skěle utkala ;) ikdyž na začátku si jasně řekla o čem báseň bude, což sem myslela, že ubere na poutavosti, ale ne, dál je to jiný a uplně skvěý!!! A hlavně ten můj komentář je delší něž celá tvoje krásná báseň, takže asi je blbý to takhle rozebírat, ale sem dneska nějaká ukecána. končím T* :)

pivnik
25. 01. 2007
Dát tip
vitsoft- dekuji, snad to tak i plati.. :-) ja Tobe taky... :) Jokh- asi tak.. :(

Jokh
25. 01. 2007
Dát tip
jo laska, nekonecne tema :-)

vitsoft
25. 01. 2007
Dát tip
Ústa veršem školená vskutku se životem snáze prokulí. Přeju hodně ovoce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru