Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtverečky

01. 10. 1999
0
0
1646
Autor
Tanizaki

Čtverečky čtverce a do toho pár run...
(aneb asi jsem se zbláznila)

Klábosí klobásy okolo basy? Bazilika jemně vzlyká (ukradli jí pokoutníka) Kutny v hlavách vážný vzhled (nejsou vidět napohled) Nádeník se opřel o deštník... Štěně vyjeklo radostí a pak už toho bylo dosti To jsou ale okolnosti! Nosí Pisa rovnátka? Neshoří tkanina pod žárem žárovek? Vektor torza korzetu slibuje nám odvetu... Věta tam a věta zpátky "Ty slova jsou dnes ňák vratký!" Kýbl blech? - Zrezlý plech! (lechtá bříšky ostrých hran) Rána k ráně sedá... ochočit se nedá... Davidova hvězda? Ta se mi snad nezdá! Zdali budou skály smutné že nevědí co je nutné? Nevím (dnes už raděj nic) Sypu popel z popelnic...
Yorick
11. 01. 2000
Dát tip
Toooooprýýý! Tomu říám tvorba, hraní se slůvky - nic čistčího neexistuje! Lidé hledají pravdu, blázni se s ní milují!

kačka
13. 10. 1999
Dát tip
Vtipný konec, taky se mi daří občas obdobně hezky "bláznit", jen mě nenapadlo to ventilovat na veřejnosti a říkat tomu čtvereky - doplňuji kulaté.

Print
04. 10. 1999
Dát tip
Neuvěřitelně krásně ses zbláznila!:-)

Merle
04. 10. 1999
Dát tip
Když vypnu smysly, a nehledám smysly, vidím co vidíš.

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
dochází var vařiče,
zlomená hůl holiče.
chladič chladí vztahy,
v Prašné bráně, prahy,
ukradl kapsář..

Krytyk
01. 10. 1999
Dát tip
Máš krásně bezstarostné starosti a moc ti to jde:-)

Bříza
01. 10. 1999
Dát tip
"aneb" neuvěřitelné se stalo skutkem !!!!! :-)
A Pak, že ty křídlatý potvory nefungujou !!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru