Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Troufám si říci ... kdo je básník ...

25. 04. 2001
13
0
2505
Autor
Dany

Musíte postavit s okny se do ulic Ztraceni ve vlasech lásky teď poslední Musíte ztát - po křídlech okenic Okapy s deštěm až do kroků Se sluncem vypalte znamení polední S měsícem vraťte se pro rady proroků Musíte stát - se sebou po boku Musíte ztát Do každého ze všech Do každé částečky kterou můžete spatřit Která je Mezi dvěma údery vašeho srdce Musíte ztát ......

...... Musíte ztát ...... Po špičkách schodištěm gejšina vějíře Na křídlech listěných _ až bahno dopoví U hryzců v doupěti ctnostného mincíře S blouděním netěžké _ v lesnatém údoví V papučkách babičky vládkyně budíků V chápání přeplných _ s úpěním za kliku Pod vodou košíčku obtěžklé čekanky Pod lýčím překrásné _ úkojné se spánky Za tiše dužnatou korkovou strážkyní Za strážcem manžela _ u ženy ve skříni Nad jarním zpučeným přímluvcem odchodu Nad starým mystikem _ permutcem důchodů Po vodě korálků na šňůrce solené Na cestě do páry propadlé přesličky U mlatu krajkovím vátého křemene Se slastí sezdanou s dětskými prstíčky ...... Do hoření v čase ......
Janis
28. 04. 2001
Dát tip
* * * * * ...

Vojtek
26. 04. 2001
Dát tip
*!

Dany
25. 04. 2001
Dát tip
Básník ... to není schopnost dokonale tesat ... to je empatie ...

Print
25. 04. 2001
Dát tip
*!

xpired
25. 04. 2001
Dát tip
...Dany, dostal jsi mě. *!!!

Danny
25. 04. 2001
Dát tip
dam ti tipa, skorojmenovce. libi se mi to.

fox
25. 04. 2001
Dát tip
skvele..tip...ctu to s jazykem visicim z okna

Bohužel básník nejsem, ale je to hezké.... *

Pája
25. 04. 2001
Dát tip
Musíte postavit s okny se do ulic úžas mě spekl*

Naso
25. 04. 2001
Dát tip
už horím! T

yope... :))) já vás,vy básnící jedni šibalští,mám moc rád... :))) Típnu si...jestli mohu :))))))))

tip

Amicta_sole
25. 04. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru