Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Titanik

04. 10. 1999
0
0
1686
Autor
Jean

Bylo to v zimě...
Ten plakát s DiCapriem (píše se to takhle?) mi nedal spát. A pak ta reklama na to pitíčko...

Jdem ke dnu přátelé těšte se na hlubinné zítřky a veselé vánoce! mattoni tam kde to žije? je tu ona tak chladivá a slaná už není více záchranných člunů nechejte tu své psy matko! sodovka se o ně postará věřte mořskému vlku jako jste vy
Bambulka
07. 04. 2000
Dát tip
Titanic a Mattoni mi moc k sobě nejdou, snad proto, že tam, kde to žije, je Mattoni, a tam, kde to dožilo, byl Titanic:-( Ale budiž, každému to jeho!:-) Sly - možná se mýýýlíš na míííle!

Sly
09. 01. 2000
Dát tip
Ach ten věčný titanik. Krásný příběh, ale báseň zdá se mi tak trochu vynucená.
Možná se mílím?!

Jean
05. 10. 1999
Dát tip
Ja taky netvrdim že proti němu něco mám. Sice jsem ho neviděl, ale nevadí mi. Autorská práva na inspiraci tam však vrhnuta nebyla:-)))

Nalim
04. 10. 1999
Dát tip
Toz stastne a Vesele!
:-)))))
Ale Mattoni zas neni tak slana ... ma zase vic bublinek :-))))

Bibša
04. 10. 1999
Dát tip
Taky jsem si z toho Titaniku s Di psala básničku, ale byla mnohem víc ironická :-)

slavek
04. 10. 1999
Dát tip
Víš. Nějak mi ta ironie nejde od srdce. Vůči filmu a teprve ne vůči Titaniku..
I když Di Capria nemám rád. Ten film byl zajímavý tím, že oproti všem jiným Titanikům měl děj. A bohužel - to je nejhorší - podstata je podle skutečnosti. Dost kruté.
A navíc scéna s lodním orchestrem mě vždycky rozbrečí. Ne nemohu říct, že bych proti tomu filmu něco měl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru