Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMaluji Olomouc
29. 03. 2007
17
36
3168
Autor
Santi€
Básník je malíř slova
maluji olomoucké věže
o tisíci holubech
a kapkách deště
ve vlasech olomoucký vítr
Nepamatuji se
kdo mě tu naučil chodit pěšky
Jednou
možná naučím já Tebe
navštěvovat kostely
dýchat se zavřenýma očima
nebát se psů
usmívat se na lidi a poslouchat
jak cinkají tramvaje
(...)
Maluji olomoucké chodníky
a pod kabátem olomoucký chlad
V podchodech žebrají chudáci
36 názorů
To je přesné, slunéčko :o)***
Taky miluju Olomouc. Kdyby to šlo, chtěla bych tam bydlet, nekde v centru.
mam k olomouci silny vztah...nadherne...ted tam nejsem;ale dostala jsem hroznou chut se tam rozjet zpet....a tak pojedu....
Reine_de_la_nuit
11. 03. 2008
myslím, že je to velice dobré, lehké, jemné, zvučné, graficky vydařené,... co dodat víc?
...dycky mě fascinovala ta možnost tomu pomoct - a na druhou stranu ta možnost nechat to bejt...fenomenální,strhující,nemyslíte?( je to jako cvrnknutí do toho Démokrotiva atomu,kterej představuje svobodnou vůli...to abyste zíraly,jak sem zdělaná...)
pupin: a někdy člověk vykostěn vlaje právě z těch a kvůli těm láskám a lásenkám...
mám tolik otázek, ale ztratila jsem hlas...tak po kápkách snad...ty mladá, dvacetiletá, uprostřed křepčícího světa - jaké to je?
ach ty naše lásky,láásenky...bez nich je život vykostěn a vlaje na stožáru bez větru i bez žáru...
Nádherně, prostě vyjádřeno.Atmosféra jako chléb.
Navíc ten kontrast v závěru, ta realistická facka to ještě víc vykrásńuje
jo, to jsi vystihl, to JE Olomouc, ať člověk píše, jak chce, anebo na něj působí text někoho druhého.
díky moc
Nechci aby to vypadalo, že ti nějak moc pochlebuji, ale tahle báseň - ta je taky úžasná. Tvoje tvorba mi přesně sedla, ba co víc, přímo zasáhla. Tohle prostě je Olomouc.
The_MaRtinečka
20. 10. 2007
básník jako malíř slova. I takhle se dá pojmout. a Ty jsi velmi přesvědčivě vysvětlila tohle přirovnání. a když nad tím ta přemýšlím, tak máš pravdu. Je to sice neskutecny, ale zase jsi me zasahla dost hluboko - ty kostely - to ja jsem objevil nedavno, ze bych nejaky hrozne rad navstivil.. Me to docela pripomina ty moje pocity o kterych taky trochu pisu.
dávám tip je to hrozně krásný