Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trochu jinak

07. 04. 2007
8
25
2242

No.. znáte Soví zpěv? Pak byste napsali ještě horší věci..

život je tečka stroji

život je rána tečnou

život se smrti bojí

konec na nekonečnou

život je malá vlna

ztracená na trati

smutku a stesku plná

a tramvaj závrati

život je zvadlá kytka

život je rakev z plyše

a ani báseň plytká

se sama nenapíše


25 názorů

No.. právě že trochu ano, tak proto mám radost :)

Diana
05. 05. 2007
Dát tip
No a není to tak? Moc se mýlím? :-)

Diana: Jéé, teď mám ale velkou radost. :) Děkuju moc, ta romantika mě překvapila slyšet..

Diana
04. 05. 2007
Dát tip
ajímavé, vtipné - a romantické. T****

Pseudovíla: maminka a alžinka (moje ctěný name) mají vždycky pravdu :) Alejandra: Děkuju děkuju, mám radost:) Napsáno v exésu, kdyby to někoho zajímalo, tak proto mě to tak udivuje B)

ch.j.r: no já bych řekla, že spíš nazelenalá..;) guy: mně to povídej.. a myslim ža každej kromě baudelaira a plathový:) takže dík, sem ráda, že aspoň teď to nevypadá plytce:)

guy
18. 04. 2007
Dát tip
souhlasím se závěrem, bo jsem těch plytkejch napsal hafo .. a řekl bych, že ta tvoje má do pravejch plytkejch daleko :-)

no taková jalová:-)

jéé, ahoj:) no tak.. myslím, že ty asi chápeš dost přesně, už sme diskutieren o tom, ale ještě jednou děkuju moc:) btw yes, přezdívka mluví za vše.. tvoje;)

armina
10. 04. 2007
Dát tip
zběsilost úplně chápu, jak by ne, přezdívka mluví za vše... ehm:) musim říct, že tuhle básničku mam z těch tvejch nejradši.

Honzyk: co prosim? jako dítě jež mámě se ztratilo ničemu nerozumím, vůbec nic nechápu.. :)) alternic: thanks:)

alternic
08. 04. 2007
Dát tip
:-) * *

Honzyk
08. 04. 2007
Dát tip
...to je dobry, tam prijde kredenc..))))))))))))!DDDD

Honzyk: já je ve skutečnosti nesnáším, takovéhle básně ani nečtu, ale viditelně si to někdy nemůže pomoct a někde se to vykompenzuje:)) to kdybys ještě viděl horší variantu o lásce.. nj, eire sentimental:) thalina: jéé, děkuju moc, mám fakt radost:) a za tu zběsilost váážně nemůžu;)

Honzyk
08. 04. 2007
Dát tip
..ja jen po selsku dodam, ze nemam rad tydle basne-definice...teda kdy mi nekdo rika, co je zivot, laska, no jo...atd.----byt s nekteryma primerama souhlasil bych, a rad.....

Zelený: kdybych to nepsala v tak zmateným stavu, tak by to možná nebylo tak zběsilý:) a děkuju domingo: no já čekala, když mě přijdeš seřvat:)) smysl nepochopíš, pže si asi nečetl tu knížku, ale i tak děkuju:))

domin.go
08. 04. 2007
Dát tip
formálně je to dobrý,kdybych chápal smysl tak se mi to líbí:))

dobře rytmická kdyby obraty nepůsobily zběsile nahodile hodila by se

gramatický rým? já ho objevila? kde? :) vůbec.. tohle je moc iracionální na to, aby v tom byla logika

gramatický rým? já ho objevila? kde? :) vůbec.. tohle je moc iracionální na to, aby v tom byla logika

Fouckault
07. 04. 2007
Dát tip
"jsme začínali".. nyní jsme rádi když trefíme správnou klávesu :-)

Fouckault
07. 04. 2007
Dát tip
autor objevil gramatický rým .. tak jsem začímali všichni :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru