Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měrkova tišetěná prvotina - Telekristus a Mentál

27. 04. 2007
3
44
4587
Autor
Měrka_out
vydalo agite/fra, se slevou lze objednat na kosmasu. jinak k dostání v běžném prodeji za podle mě přijatlených 139 korun. Na zadní straně vévodí roztomilý vizuální projev autora ve slamáku třímajícího loňskou třešeň s příhodným komentářem pana Ivana Vohrny. Vřele všem doporučuji! A v řadě neposlední, uhrančivá obálka s reprodukcí obrazu od pana Pavla Brázdy!

44 názorů

Měrka_out
08. 01. 2010
Dát tip
10 procent. málokdo má víc. údajně se většinou dává i jen 7%. dokud nebudeš úspěšný, tak si pamatuj, že autor je až na úplně posledním místě! budeš vydávat knihu? vím, jak těžké to je prosadit, proto ti držím palce a přeju hodně štěstí a úspěchu! zkus požadovat zálohu. nebo prachy na ruku a jednorázově, to bývá obvykle 10 tisíc, ale když má kniha úspěch, byl bys sám proti sobě.

Petře, měl bych dotaz. Kolik jako začínající autor můžeš požadovat procent při sepisování smlouvy s vydavatelem? Jestli vůbec nějaké? Dle tvých zkušeností s fra. Dík.

Měrka_out
17. 07. 2009
Dát tip
po pravdě, já taky!

Měrka_out
16. 07. 2009
Dát tip
předem dík, jehuda. ale ta kniha vyšla už v roce 2007. je to sbírka povídek. měla zpoždění rok. takže obsahuje texty staré tak 5 let zpět. teď už jsem někde jinde. ale když si počkáš, tak jsem nedávno podepsal smlouvu na novelu. jako autor jsem sice malý pán, ale snad ještě letos vyjde na světlo knihkupeckých pultů.

yarda
22. 11. 2007
Dát tip
škoda, asi to neklapne, už mám tento víkend naplánovaný poněkud jinak, snad jindy

Měrka_out
17. 11. 2007
Dát tip
do prahy jedem s kristy příští pátek. a v sobotu budem v café fra. a v neděli zase jedem. takže to bude dost hektické. takže by to šlo jedině tak, že by ses tam taky stavil. popřípadě ti upřesním hodinu, ale neplánujem se tam moc dlouho zdržovat.

yarda
16. 11. 2007
Dát tip
kdy jedeš do Prahy,kdy,kdy, kdy ? Chci tě pozvat někam na pívo a rum a ožrat se s Tebou jako dobytek a nechat si od Tebe podepsat knížku prosííííím :-)

Měrka_out
16. 11. 2007
Dát tip
yarda, jaroslav metelka, to zní skoro jako z rychlých šípů... ale samozřejmě mě velice těší, že sis knihu koupil. sám bych si přál, aby byla další, ale to neodvisí ode mě. dost to záleži na nakl. teď jedu do prahy. rád bych, aby vyšla i některá z mých novel, které přirozeně na netu nepublikuju. už toho mám vrchovatě plnou skříň. tak se měj do pohody. petr

yarda
16. 11. 2007
Dát tip
14.11.07 zakoupeno, 15.11.07 dočteno, 16.11.07 Petře, velice děkuji za knihu, je to osvěžující počteníčko. S pozdravem navždy Tvůj věrný čtenář, Jaroslav Metelka. P.S.: A ještě *.

Měrka_out
15. 08. 2007
Dát tip
psat... tak to by bylo opravdu fajn! není to ani nijak drahé. jen 139. ale mám dojem, že přímo na stránkách fra je to ještě míň. jenže pak by člověk nesměl zapomenout připočíst poštovné. tak ať se daří! petr

určo jo:-) znásilnim eště nějaký svý kamarády a pak to pojede jak blesk:-))

Měrka_out
14. 08. 2007
Dát tip
psat... to mě těší. moc se to zatím neprodává. ale snad se to zlepší.

Kupuju!

Měrka_out
30. 05. 2007
Dát tip
dík, že sis to koupil! ultrainfernal

Měrka_out
24. 05. 2007
Dát tip
aha, to jem vážně nevěděl.

Měrka_out
23. 05. 2007
Dát tip
tak to neznám, to je nějaký film, či seriál?

Měrka_out
22. 05. 2007
Dát tip
ne, moje partnerka!

Vždy som si myslel, že raz vydáš knihu.

Fajn, to je dobré znamení, tedy pakliže s tím vydavatelem nesdílíš lože, žeano...:) Dneska si za svý může vydat knihu každej jouda, takže plná zainteresovanost vydavatele (který pochopitelně nehodlá prodělávat) je jistý příslib ne úplného blábolu. No, uvidíme. :)

Měrka_out
02. 05. 2007
Dát tip
pišto, kompletně vydavatel. já jsem chudý jak kostelní myš a ještě z toho mála žiju společně s kristy. ale že to není zase až tak hrozné je, že mám připojení na internet. stačí jen nejíst a vodu pít přímo z toxicky znečištěného potoka. a spát překrytý radioaktivním spadem... prve jsem to příliš nepochopil.

Myslel jsem to tak, jako jestli vydání inicioval a kompletně platil vydavatel, nebo jsi za ním přišel s prosíkem a pytlíkem peněz. To je dobré vědět.

Měrka_out
30. 04. 2007
Dát tip
jo, v klidu! smrťáku

Měrka_out
29. 04. 2007
Dát tip
jak to myslíš, pišto? a ke stvn - je to měrkovina. co víc na to dodat, snad jen, že vřele doporučuju k zakoupení!

StvN
28. 04. 2007
Dát tip
Šlo mi o to, jestli jsou v knize povídky toho typu, které publikuješ na netu, nebo něco jiného.

Vydání bylo dobrovolné, nebo pod pohrůžkou?

Měrka_out
28. 04. 2007
Dát tip
aha, to jsem netušil

Měrka_out
28. 04. 2007
Dát tip
stvn. obsahem knihy je nejspíš měrka, na výběr povídek jsem neměl nejmenší vliv. je tam i jedna delší přes dvacet stran, jinak se to skládá z krátkých textů... ale myslím, že v tištěné podobě leckoho překvapí. minimálně stojí za to se alespoň na to knížku mrknout a doufám, že časem se přikročí i k vydání mých novel, jež přirozeně na netu nepublikuju... renas, na slovensku fakt nevím, možná časem, rozhodně i ze slovenska jde objednat z kosmasu a ke všemu s jisotu slevou, ale zase je tu to poštovné... vella, asi máš pravdu s tím jak to smrťák myslel... ale myslím, že luk malér je vpohodě člověk..., které ho bych někdy rád poznal i osobně.

Renas
27. 04. 2007
Dát tip
da sa to kupit na slovensku?

Renas
27. 04. 2007
Dát tip
congratulations

StvN
27. 04. 2007
Dát tip
Co je obsahem knihy?

Měrka_out
27. 04. 2007
Dát tip
jak to myslíš, smrťáku? nejsem si vědom, že bych kdy někoho pomlouval. ale jestli to nyní neberu příliš vztahovačně. a luku, proč bych lidi od své knihy odrazoval. je tak hezká, ačkoliv tam jsou čtyři překlepy. ale velmi si cením, oné brázdovy reprodukce. pro mě osobně je to velký malíř!

Doporučovat svou knížku je vobyč, dybys nás vodrazoval, to bys byl frajer........... ;-))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru