Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seobcházení se dokola kolem
01. 05. 2007
9
14
3178
Autor
dadik
a zase odkrok jinam
obkrok
odskok
pokud to jenom jde
pokud jen dovolí mi
moje
vnímání
cítění
a
dýchání
to mě uklidňuje
bez jednoho dechu
umřela bych
dnes
14 názorů
jojo...
tady jsem ale myslela na sebe, na svoje dýchání...vydýchávání jakési, tedy pro mě určité nejistoty...
díky jinak....:)
jak říkám, asi jsem vedle, jak ta jedle, já, když mi na někom moc záleží(bez jeho dechu umřela bych)-děti,manžel..., tak na ně raději moc nemyslím, nemyslím v úzkostech a do hloubky, jako bych se bála, že tím něco nešťastného přivolám, prý je to i dokázané, když má člověk takové úzkostné myšlenky. Myslím tedy na své drahé jen povrchově, v tom duchu, jako třeba, co dělají, jak se mají(když jsou pryč z domu, nepřipouštím si myšlenky typu: dělá v noci práci, ať ji nikdo nepřepadne, jezdí na kole, ať ho nikdo nesrazí ze silnice.... Myslím na ně, i když jsou daleko, zkrátka pozitivně, já nevím, jestli to nepíšu zmateně :-))Takže dělám já ty úkroky od těch úzkostí, teda já :-))
Markel aby si to pochopil každej podle sebe, nebo široce, je záměr....
a jak jsi to pochopila?
řekneš?
Líbí i když, možná jsem to pochopila úplně jinak, než bylo zamýšleno, to snad nevadí - T
a
dýchání
to mě uklidňuje
bez jednoho dechu
umřela bych
dnes
přesně tak :-))) TIP