Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sladkokyselost temnoty

06. 10. 1999
3
0
1432
Autor
Jean

Ten pocit sílí kostel zavrtávající se do slabin nebe byl vysvěcen pro mě jsem snad bohem? cítím to tak blízko byl jsem osloven tmou zalévaje nemletou kávu tak blízko... jen přeskočit plot reálných světskostí rozprostírajících se vůkol rozbitá cesta poskládaná z mozaiky všech poutí smyslů zbavená a tak šíleně krásně šílená
Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Poslední dvě sloky ... dostal jsi mě. Ten TIP si to rozhodně zaslouží *!!

Čendina
16. 01. 2000
Dát tip
Jak si autoři v písmákovi vybírají jiné autory?
Podle tipů? Názvů děl? Počtu sledovanosti?
Přiznám se... nestíhám to. Nemám čas vyhledat tu svou krásu. A tak hledám podle těch, co si najdou mě.

A myslím, že jsem našla.

TIP

Sly
09. 01. 2000
Dát tip
Poslední verš, úžasný. Řekni mi Jeane, je na zbláznění se něco špatného? Není a to je to skvělý.
TIP.

Tanizaki
05. 11. 1999
Dát tip
Mě taky!!! Jen jsem nevěděla, CO nečtu!!! (jde to napravit, Jeane?)

Bibša
09. 10. 1999
Dát tip
ououou! Hmmm ! Naštvali mě Písmáci ! Napsat toto někdo jiný, tak si upíšou klávesnice a tebe tu jen tak nechají bez reakci ...

Já osobně zrovna básničkám o kostelech a hranicích světkosti většinou nekomentuji, protože do toho moc nevidím (jako zarputilý ateista), ale Tvoje mě dokonale oslovila, co oslovila, křičí na mě! "slabiny nebe, nemlétá káva, osloven tmou, plot reálných světkostí" - prostě je to moc "šíleně krásně smyslů zbavené" - kecám, pro mě to má smysl a líbí se mi to.

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
je to krásné.

Print
06. 10. 1999
Dát tip
Jsem smyslů zbavenej, tak šíleně krásně, šíleně... Děkuju...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru