Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protivné žáby

07. 06. 2007
3
10
879
Autor
Bašó

To jsem já, já velký Bašó, láhev zdvíhám, připíjím na hajku a měsíc!

 

...

Mlčky přicházím

rybník zrcadlem

- ty protivné žáby!

 


10 názorů

Paulart
08. 06. 2007
Dát tip
A to já se nebojím. On nikoho nemlátil. On jen tak putoval a večer vždycky nocoval někde jinde a pak zapsal haiku, odevzdal v klášteře... Ještě aby tak někoho mlátil.

Paulart
08. 06. 2007
Dát tip
Ale on přece nepopisuje, jak na něj žáby působí. To je vedlejší. Od toho se už Bašó oprostil. I kdyby mu ty žáby zrcadlo hladiny rozbily. Tak mohou být třeba "nenechavé". Ale ne protivné, to už je jen pocit, který z toho Bašó má. On jenom JE, ne? Neříkalas mi o tom něco ty sama, he?

Paulart
07. 06. 2007
Dát tip
Propána, kde se tady vzal Bašó? A Bašó by hodnotil žáby? Jako "protivné"? Klasická chyba, pane Bašóóó: Jak víte, že jsou žáby protivné?

Deepness
07. 06. 2007
Dát tip
je nevšedné - Tvoje zelené haiku *

Bašó
07. 06. 2007
Dát tip
Díky, s těmi barvami má Ša-gej pravdu, jsou fajn a všude a tůňuku klidně rozčeřím, jako čeřím holkám sukně! Ta barva je jedna z mých oblíbených, bohužel parmenides, ale ten podvečer Ti navodila správně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru