Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květen

25. 06. 2007
0
1
621
Autor
Gepvun

Za rady i kritiku budu rád.. ;-)

Je květen svět kvete
Ale mlha dnes halí ulici
Bojím se a srdce mi buší
Na hrudi pocit skličující
Mlha halí mojí duši
A na všechny křičím: "Jděte!"

Je květen svět kvete
Jen dnešní svítání
Má v sobě divnou příchuť
Chuť lásky a milování
Chuť smrti a umírání
Jako když za živa pohltí vás suť
A vy už zítra nebudete

Je květen svět kvete
Kvete černě až prokletě
Už není kam bych šel
Tak stojím věrně a nehnutě
Než zazní výstřel
Je květen cizí svět se rodí
Kde ten můj umírá

1 názor

Patetický tón se k tématu hodí, proč by ne. Možná bych v tom načapala nějakou hru s jazykem, ale ta hra není úplně dokončená - ale mlha dnes halí ulici a nebo se mi to jen zdá...květen svět kvete. Na každém je rub i líc, ta nejistá ucelenost aspoň svádí k ostražitosti (čtenáře). Kontrasty typu milování x umírání, tím už podesetiletí nevykouzlíš napětí. Není to ta nuance, která by to podtrhla, vyzvedla. Za rady budeš rád? Snaživý:) Začni od píky, nauč se popsat sebe, to, co je v tobě, aby to bylo úplně nadoraz. Když se cítíš "nepříjemně", tak to jde popsat ještě jinak přesněji, jistěji. Tohle slovo pužívají denně miliony lidí a přitom tím chtějí říct úplně něco jiného. Abych tu nemachrovala, tak tohle se snažím taky na sobě kontrolovat, najít odlišnosti, ale aby nebyly vylhané. Mluvila jsem snad jen o obsahu, formu si vždy pisálek najde sám, která mu je nejbližší, tak ahoj.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru