Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mží...

11. 10. 1999
1
0
1509
Autor
Jean

Tak tiše mží mlhnoucím prostorem probleskují neony možná přichází myšlenka neodlišně se proplétá neslyšným pralesem zářivek patrná snaha vybavit si zítřek paprsky jak vřískot proříznou tenhle sedavý opar zpívající kanálové poklopy hledej dál o tom je to ráno
Jean
04. 04. 2001
Dát tip
A nemůže snad poezie o tom, co se hraje v nás?

Alchymista
29. 03. 2001
Dát tip
prostorem mlhy města většinou probleskují neony, takové ticho musí prorazit pořádná rána (sám si sice ráno vybavuji co mne potkalo včera a jaké katastrofy mohu očekávat od nastávajícího dne - každopádně někoho může zajímat zítřek), ale co s tím vším v poezii?

Sly
09. 01. 2000
Dát tip
Nač hledat včerejší den?
Nač se vrace?
Minulost je mrtvá.
Teď je to opravdové, ničím nerušené blaho.

Tvá báseň navodila jakýsi pocit nehybnosti. Šedé melancholie. Hlavně ten začátek.

Ale hledat snad nepřestanu.

Bibša
16. 10. 1999
Dát tip
O tom je život ... obrovitánsky líbí se mi obrat "patrná snaha vybavit si zítřek".

slavek
12. 10. 1999
Dát tip
hledej dál..
nechci..
nemám sil..
bojím se toho co bych mohl najít.

Print
11. 10. 1999
Dát tip
Přesně tak!:-))

Tynic
11. 10. 1999
Dát tip
Skvělé, úplně jsem si to představil. Zpívající kanály ( Ty nenapravitelný romantiku ! ).

kačka
11. 10. 1999
Dát tip
Mží - vybavil se mi zážitek z Francie, kdy jsem stála v horku pod místními vodními rozprašovači, turistům pro radost a vůbec se mi nechtělo se stama pohnout, bylo to tak příjemné cítit to mžení...mám ho v sobě i díky tobě, ale zřejmě jsi měl na mysli horší počasí. To mi neva, snáším ho docela obstojně, jen neběhám nalehko..a turisti utřou..stejně není co, sami jsme je rozmazlili, to mi připomíná...no tak už dost! Musím se okřiknout, abych nepsala životopis...díky.

Tanizaki
11. 10. 1999
Dát tip
Ano, o tom je rano, vlastne i vecer, a jakykoli jiny cas. Moc se mi to libi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru